خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد :

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۱۴

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر اختصاص یافت.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: در دولت گذشته و فعلی در مجموع ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر تخصیص گرفتیم که قبلا ۱۵ میلیارد تومان و در سفر اخیر دولت به لرستان نیز ۱۰ میلیارد تومان گرفتیم.

وی ادامه داد: با این اعتبار زمین چمن مصنوعی، بازسازی استخر و سالن‌های ورزشی و تجهیز سالن‌های ورزشی را انجام دادیم که با حضور وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان افتتاح شدند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین شش میلیارد تومان نیز از وزارت نفت اعتبار تخصیص گرفتیم  که با استفاده از آن شش زمین چمن مصنوعی مشخص و به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کردیم.

کاظمی بیان کرد: شش منطقه پرجمعیت روستایی در شهرستان پلدختر تعیین شده تا شش زمین چمن مصنوعی را برای این مناطق ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سراب‌ حمام و معمولان دو شهر هستند که نیاز دارند اماکن ورزشی را بسته به استعداد جوانان آنجا توسعه دهیم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چنانچه بتوانیم اماکن ورزشی را در پلدختر افزایش دهیم می‌توان در این مکان‌ها جایی را برای ورزش بانوان شهرستان تعیین و مشخص کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز