خبرگزاری کار ایران

با استفاده از اعتبارات ملی و استانی؛

استاندار: روند احداثباغ موزه دفاع مقدس خرم آباد باید شتاب بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۵

استاندار لرستان در بازدید از روند اجرایی طرح باغ موزه دفاع مقدس خرم آباد، گفت: تلاش برای انتقال مفاهیم و ارزش های والای دوران دفاع مقدس، از مهم ترین و ضروری ترین اقدامات در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

ایلنا: استاندار لرستان در بازدید از روند اجرایی طرح باغ موزه دفاع مقدس خرم آباد، گفت: تلاش برای انتقال مفاهیم و ارزش های والای دوران دفاع مقدس، از مهم ترین و ضروری ترین اقدامات در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " هوشنگ بازوند " دراین بازدید که به همراه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان انجام شد، افزود: یادگارهای به جامانده از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، باید به عنوان یک ارزش، همواره حفظ و نگهداری شوند.

استاندار لرستان اظهار کرد: ایجاد باغ موزه های دفاع مقدس با هدف انتقال آرمان ها و ارزش های والای دوران دفاع مقدس در حراست از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور، انقلاب و اسلام، اقدامی مهم و قابل توجه است.

وی در خصوص احداثباغ موزه دفاع مقدس خرم آباد نیز گفت: متاسفانه برغم گذشت چندین سال از آغاز عملیات اجرایی، این طرح از پیشرفت بسیار ناچیزی برخوردار است که باید برای سرعت بخشی به روند احداثآن به صورت جدی برنامه ریزی شود.

" بازوند " با بیان اینکه اجرای این طرح تنها از محل اعتبارات استانی است، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا بتوان با استفاده از اعتبارات ملی و استانی، این طرح اجرا و تکمیل شود.

وی گفت: درهمین ارتباط از دو میلیارد تومان اعتبار مصوب در سفر سوم دولت قبل به این استان تنها ۷۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده که همین امر نیز موجب بروز مشکل در ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز