خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا:

شرکت کارخانجات داروئی " بایر افلاک " ازنا به زودی افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۱

شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک، تجلی تلاش خالصانه جمعی از مدیران و متخصصان ایرانی با نیت ارتقای نام ایران و ایرانی در صنعت دارویی جهان است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: شرکت کارخانجات دارویی " بایر افلاک " تجلی تلاش خالصانه جمعی از مدیران و متخصصان ایرانی با نیت ارتقای نام ایران و ایرانی در صنعت دارویی در سطح جهان است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " عباس قائدرحمت " درباه آخرین وضعیت کارخانه " بایرافلاک " ازنا اظهار داشت: در پی تذکر به وزیران اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن وتجارت جهت حل مشکلات این کارخانه، مواد اولیه موردنیاز از خارج کشور خریداری و هم اکنون در گمرک بندرعباس در انتظار ترخیص هستند.

" قائد رحمت " تصریح کرد: با ترخیص این مواد و دیگر اقلام مورد نیاز تا یکی دو هفته آینده، تولید دارو در این شرکت آغاز خواهد شد.

وی یادآور گردید: تمامی مجوزهای لازم برای آغاز تولید انواع داروهای انسانی و دامی در این مجتمع تولیدی از مراجع ذیصلاح اخذ گردیده است.
شرکت کارخانجات داروئی بایر افلاک درشهرستان ازنا در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار به عنوان بزرگترین کارخانه داروسازی ایران و خاور میانه و جزء سه کارخانه برتر داروسازی جهان و با هدف تولید داروهای مورد نیاز داخلی و نیز صادرات دارو با بالاترین کیفیت موجود و با تکیه بر اخرین دستاوردهای فناوری روز دنیا و مد نظر قرار دادن معتبرترین استانداردهای فارماکوپه ای بین المللی و توجه کامل به روشهای بهینه تولید GMP تاسیس شده است.
کارخانجات دارویی بایر افلاک مشتمل بر۷کارخانه داروسازی دامی، داروسازی انسانی، تولید مواد اولیه دارویی،
تولید واکسن، کارخانه تولید مایعات حجیم تزریقی(سرم)، تولید سموم دفع آفات کشاورزی و کارخانه تولید مواد آرایشی - بهداشتی می باشد.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز