خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری لرستان:

همه امکانات در طرح جابجائی زائران اربعین حسینی بسیج شود/ایمن سازی مسیر تردد زائران در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۹۹۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا اجرای طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی، باید با بسیج همه امکانات نسبت به ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اقدام شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی در جلسه شورای اداری این اداره کل با موضوع برنامه ریزی اجرای طرح جابجائی زائران اربعین حسینی گفت: این طرح از دهم شهریور آغاز و تا پنجم مهر ماه سال جاری ادامه دارد از این رو در فرصت اندک باقیمانده باید با بسیج همه امکانات نسبت به ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: اولویت اصلی در تمام معاونت ها بخصوص حوزه های راهداری و حمل و نقل و ادارات شهرستانی بر ایمن سازی و به روزرسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران متمرکز شود و از روز شنبه مورخ ۲۲ مرداد، مدیران شهرستانی باید ضمن بازدیدهای روزانه همراه با نماینده حراست نسبت به تهیه برنامه و اولویت بندی نواقص جهت اصلاح و ارسال آن به مرکز استان اقدام کنند.

 شیروانی با بیان اینکه خدمات رسانی به زائران باید به نحو مطلوب و شایسته صورت گیرد، گفت: با توجه به برنامه سازمان راهداری در اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در طول طرح اربعین حسینی، لازم است روسای ادارات ستادی و  شهرستانی ضمن بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی مسیر تردد زائران، نواقص را احصاء و درخصوص به روزرسانی زیرساخت ها به مالکان مجتمع ها تذکر داده و پیگیری کنند.

وی، فعال کردن پیمانکاران حوزه ایمنی، لکه گیری و خط کشی، نصب علائم، فعالیت اکیپ های راه و ترابری، تعامل شهرستان ها در بکارگیری ماشین آلات راهداری، همکاری با سایر دستگاه های خدمت رسان در تامین زیرساخت ها، نگهداری مطلوب ماشین آلات به عنوان سرمایه سازمان، ساماندهی نیروی انسانی براساس تخصص و پشتیبانی مطلوب از تیم های اعزامی به مرز مهران را از مهم ترین برنامه ها عنوان کرد.

در ادامه این جلسه رضا عبدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز با اشاره به شرایط جغرافیایی استان و قرار داشتن در شاهراه اتصال مرکز به جنوب و غرب کشور و پیش بینی حدود پنج میلیون زائر که ۷۰درصد آنها از مرز مهران تردد خواهند کرد، اجرای موفق طرح جابجائی زائرین اربعین حسینی را مشروط بر همکاری همه عوامل به ویژه اهتمام روسای ادارات شهرستانی دانست.

وی خواستار هماهنگی رؤسای ادارات شهرستانی با فرمانداران، پلیس راه، دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان، تعامل با انجمن ها و شرکت های حمل و نقل مسافر درخصوص به روزرسانی ناوگان اتوبوس و تعیین راننده و اتوبوس رزرو جهت جایگزینی ناوگان در راه مانده، لغو پیش فروش بلیط و ... شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز