خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه دورود مطرح کرد:

نقش مهم خبرنگاران در حل مشکلات/ حمایت سپاه دورود از اصحاب رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۶۲۸

فرمانده سپاه ناحیه دورود به نقش مهم خبرنگاران در حل مشکلات اشاره کرد و گفت: همکاری مسئولان و خبرنگاران ظرفیتی بزرگ برای حل مشکلات است.

به گزارش ایلنا، در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان مجازی حوزه بسیج و سپاه دورود با حضور فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دورود برگزار شد.

سرهنگ غلامرضا سالاروند عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و اصحاب رسانه حوزه سپاه و بسیج شهرستان دورود ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام اظهار داشت: یکی از نکات بسیار مهم درس‌های عاشورا، ایثار، از خودگذشتگی و شجاعت است که تنها درس امام حسین(ع) برای امروز ما در مقابل دشمنان، صبر و مقاومت است.

وی به حضور میلیونی زوّار اربعین در کربلا اشاره کرد و افزود: مراسم پیاده روی اربعین تنها یک مراسم معمولی برای عزاداری نبوده، بلکه  امروزه به نماد یک خیزش جهانی تبدیل شده که برجسته و شاخص است.

فرمانده سپاه ناحیه دورود با بیان اینکه دشمنان و قاتلان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ائمه اطهار و امامان معصوم سرنوشت شومی داشتند، عنوان کرد: کسی که ظالم باشد، نمی خواهند به حق خود قانع باشند. عبرتی برای تاریخ است که قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت ترین بلاها شدند و به سزای اعمالشان رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران برای رفع مشکلات به کمک مسئولین و مردم بروند و قطعا با استفاده از ظرفیت، توان، ذوق و استعداد شما، می‌توانیم، گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

سالاروند گفت: خبرنگار باید در انتشار اخبار از سرعت ویژه ای برخوردار باشد؛ داشتن سرعت در تصمیم گیری و انتقال سریع خبر از ویژگی های یک خبرنگار است.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی به موقع سبب به حداقل رسیدن اخبار کذب می شود، تصریح کرد: برخی اخبار نادرست، بی پایه و اساس است، خبرنگاران باید از سرعت عمل خاصی برخوردار باشند و به موقع وارد عمل شوند؛ چرا که مورد وثوق مردم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه دورود در ادامه سخنان خود گفت: یک خبرنگار علاوه بر دقت کافی باید از سرعت لازم هم برخوردار باشد اما این موضوع را هم باید مورد توجه داشته باشد که صحت خبر را نباید فدای سرعت عمل کند؛ گاهی یک خبر درست می‌تواند مردم را به آرامش برساند.

وی با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران شهرستان دورود، تصریح کرد: سپاه شهرستان دورود آمادگی هرگونه حمایت و همکاری با خبرنگاران را دارد؛ مطالبات خود را در چارچوب قانون دنبال کنید و هوشیار باشید که دشمن از این مطالبه‌گری ها نیز سوءاستفاده نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز