خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

انتخاب دکتر سجادی افقی روشن برای ورزش کشور خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۱

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان: حسن انتخاب رییس جمهوری برای معرفی دکتر سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، بی شک دوراندیشی و افق روشن ورزش کشور را از نظر دکتر روحانی نشان می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان: حسن انتخاب رییس جمهوری برای معرفی دکتر سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، بی‌شک دوراندیشی و افق روشن ورزش کشور را از نظر دکتر روحانی نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رضا محمدی اصل اظهار داشت: نمایندگان خانه ملت با رای اعتماد بالای خود به دکتر سجادی می‌توانند گام محکم در اعتلای ورزش و جوانان برداشته و باید در نظر داشته باشند که این خواسته جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور است.
وی گفت: حسن انتخاب رییس جمهوری برای معرفی دکتر سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، بی‌شک دوراندیشی و افق روشن ورزش کشور را از نظر دکتر روحانی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: سجادی در حوزه ورزش تمامی مراحل تخصصی، علمی و مدیریتی را در سطوح مختلف تجربه کرده و می‌توان از وی به عنوان شاخص‌ترین چهره‌های ورزشی کشور نام برد.
وی درادامه با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف وزرات ورزش و جوانان، تاخیر در انتخاب وزیر ورزش را به ضرر جامعه ورزشی دانست و افزود: بی‌تردید با وجود دکتر سجادی وزارت ورزش و جوانان در مسیر خوب و روشنی قرار خواهد گرفت.
محمدی اصل گفت: امیدوارم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بزودی وزیری شایسته، کاردان و مدیر را انتخاب نمایندو این وزارتخانه را از بلاتکلیفی خارج کنند.

ورزش یکی از ارکان مهم توسعه یافتگی فرهنگی و اجتماعی جوامع است از این رو برای دستیابی به اهداف والای ورزش چه در حوزه سلامت، چه در حصول شادابی و نشاط اجتماعی و قهرمان پروری و کسب عزت و افتخار ملی، نیاز به وجود مدیران و مسئولانی با تجربه و توانمندیهای علمی و عملی است.

وی اظهار کرد: خدمت رسانی به قشر پویا و آینده ساز کشور که همانا جوانان مؤمن، متعهد، فرهیخته و ولایی این مرز و بوم هستند رسالتی بس خطیر است که جز با همت و تلاش جمعی مسئولان توانای کشور به دست نمی‌آید.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان افزود: دکتر سجادی مدیری توانمند از بطن ورزش کشور است که واجد تحصیلات و تخصص‌های لازم علمی و عملی در بخش ورزش می‌باشد و بدون شک به مدد این پشتوانه قوی می‌تواند کشتی عظیم ورزش و جوانان کشور را به سرمنزل مقصود برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز