خبرگزاری کار ایران

خروش مردم لرستان علیه استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۴۴

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، مردم لرستان همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی، مراتب انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

۱۳ آبان ماه در تاریخ ایران یادآور حادثه‌های تلخی است، تلخی‌هایی که اینک در دهه چهارم از انقلاب همچون عبرت‌های پند‌آموز در پیش روی نسل جدید خودنمایی می‌کند.

۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه، ۱۳ آبان ۵۷ روز شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در محوطه دانشگاه تهران و برجسته‌تر از همه ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به دست جمعی از دانشجویان پیرو خط امام، همه از جمله رخدادهای مهمی است که این روز را برای ایرانیان برجسته کرده است.

صبح امروز راهپیمایی ۱۳ آبان در تمام شهرستان‌های لرستان آغاز و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل شرکت‌کنندگان در سراسر شهرهای این استان طنین‌انداز شد.

*مردم شهرستان خرم‌آباد صبح امروز یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا سردادند

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم به ویژه عشایر لرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان و قشرهای مختلف مردم حضور دارند و در حالی که پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر آمریکا در دست دارند، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام می‌کنند.

مردم خرم‌آباد مسیرهای اصلی این شهر را تا مصلای الغدیر طی کردند.

همچنین در این مراسم پرچم آمریکا به آتش کشیده شد.

همزمان با فرارسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز صبح امروز مسیر میدان راه‌آهن تا مصلی امام جعفر صادق(ع) این شهرستان شاهد حضور یکپارچه اقشار مختلف خصوصاً دانش‌آموزان و دانشجویان بود.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب در مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند.

حضور در مصلی امام جعفر صادق بخش دیگر این مراسم بود که با سخنرانی حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق امام جمعه شهرستان ازنا به پایان رسید.

مردم پلدختر صبح امروز با شرکت پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بر علیه استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل شعار مرگ فریاد زدند.

در این مراسم که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، راهپیمایان در این مراسم با سر دادن شعارهایی نظیر هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، الله‌اکبر، نابودی هر چه سریع‌تر استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی رژیم صهیونیستی جنایتکار را در جهان خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز