خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد:

شکست ابهت پوشالی امریکا و اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۲۷

حضور با صلابت مردم در صحنه‌های انقلاب، توطئه‌های دشمن را خنثی و کشور را بیمه می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شکست ابهت پوشالی امریکا و اسرائیل، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت‌الاسلام محمود فقیهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در حاشیه سفر به شهرستان کاشان در گفت‌و‌ گو با خبرنگاران با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت: حضور با صلابت مردم در صحنه‌های انقلاب، توطئه‌های دشمن را خنثی و کشور را بیمه می‌کند.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مهمی برای استکبار جهانی بود که ملت سرافراز ایران با وجود تهدید‌ها و تحریم‌ها هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت و با تمام قوا و در همه شرایط از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: این حضور، به مسئولان و مدیران کشورنیز انگیزه‌ای مضاعف برای خدمت رسانی را خواهد بخشید.

حجت‌الاسلام فقیهی با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، شکست ابهت پوشالی و دروغین استکبار جهانی بویژه امریکا و اسرائیل است.

وی افزود: انقلاب اسلامی سبب بیداری و خودباوری ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان شد، به گونه‌ای که هم اکنون حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل ایستاده و شکست‌های پی در پی را به این رژیم غاصب تحمیل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز