خبرگزاری کار ایران

سرخ جامه‌گان خرم‌آباد قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۱۰

هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال لرستان با انجام ۴ بازی به پایان رسید تا چهره قهرمان نیم‌فصل مشخص شود.

هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ بر‌تر فوتبال لرستان با انجام ۴ بازی به پایان رسید تا چهره قهرمان نیم‌فصل مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در مهم‌ترین بازی این هفته تیم استقلال‌زاگرس بروجرد در ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر دست به کار بزرگی زد و تیم پیشتاز و بدون شکست فجر شهید لطوند این شهر را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد تا علاوه بر صعود خودش به رده سوم جدول، پلدختری‌ها را نیز یک رده در جدول رده‌بندی پایین بکشد.

در دیگر بازی این هفته تیم سرخ‌جامگان خرم‌آباد از شکست نماینده پلدختر ‌‌نهایت استفاده را برد و با نتیجه ۲ بر صفر برابر پرسپولیس‌نوین الیگودرز به پیروزی رسید تا با کسب ۱۶ امتیاز قهرمان دور رفت این مسابقات شود.

پرسپولیس شهدای دلفان نیز با نتیجه ۳ بر صفر سزار سپیددشت را در هم کوبید تا یک رده در جدول صعود کند. نماینده سپیددشت بر لاف بازی‌های آغاز فصل، در چند بازی اخیر با افت محسوسی مواجه بوده است.

دو تیم قعرنشین بهزیستی خرم‌آباد و مقاومت ایگودرز نیز در الیگودرز مصاف دادند که نماینده خرم‌آباد با نتیجه یک بر صفر برابر میزبان به برتری رسید و با کسب ۳ امتیاز این بازی تا میانه جدول بالا آمد.

هفته اول دور برگشت این مسابقات از ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود.

برنامه بازی‌ها:

سرخ‌جامگان خرم‌آباد - فجر شهید لطوند پلدختر

سزار سپیددشت - مقاومت الیگودرز

پرسپولیس‌نوین الیگودرز - استقلال‌زاگرس بروجرد

پرسپولیس شهدای دلفان - بهزیستی خرم‌آباد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز