خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

حمایت از سرمایه گذاران موجب ماندگاری آنان و رفع بیکاری در لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۱۰

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل شرایط سرمایه گذاری موجب می‎شود کهن سرمایه گذاران در استان لرستان و شهرستان بروجرد ماندگار شده و فراری نشوند.

ایلنا: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل شرایط سرمایه گذاری موجب می‌‎شود که سرمایه گذاران در استان لرستان و شهرستان بروجرد ماندگار شده و فراری نشوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علاالدین بروجردی در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: ایجاد فرصت‎های شغلی وظیفه ملی و انقلابی همه مسوولان است.
وی افزود: یکی از معضلات کنونی کشور و دغدغه مردم بیکاری است که متاسفانه نرخ بالایی در سطح کشور دارد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل شرایط سرمایه گذاری موجب می‌‎شود که سرمایه گذاران در استان لرستان و شهرستان بروجرد ماندگار شده و فراری نشوند.
بروجردی اضافه کرد: دولت باید برای صنعت یارانه پرداخت کند و اگر اینطور نباشد مشخص است که صنعت زمین می‌‎خورد و کارگر بیکار می‌‎شود.
وی گفت: در حال حاضر سرمایه‎گذاران در شهرستان با مشکل مواجه شده‎اند و ترجیح می‌‎دهند صحنه تولید و رقابت را ترک کنند و از این شهر بروند که باید برای حفظ آن‌ها تدابیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه امروز باید در زمینه اشتغال ظرفیتهای فعلی و موجود را حفظ کنیم، اظهار کرد: خلق حماسه سیاسی از طرف مردم و در زمان انتخابات به خوبی انجام گرفت و به طور قطع اولین وظیفه دولت جدید در این راستا حرکت در مسیر رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه‎های مردم در حوزه اشتغال است.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر میلیون‎‌ها فارغ‎التحصیل جویای کار در کشور وجود دارد که برای اشتغال آن‌ها نیز باید چاره‎اندیشی شود.
بروجردی اظهار کرد: رویکرد کنونی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری باید تغییر یابد و اگر تغییری حاصل نشود تردیدی نداریم که وضعیت از اینکه هست بد‌تر خواهد شد.
همچنین سرپرست فرمانداری بروجردگفت: تحریم در بخش‎های مختلف، واحدهای صنعتی را تحت تاثیر قرار داده که برغم بررسی‎‌ها و پیگیری‎های انجام شده هنوز مشکلاتی در این بخش وجود دارد.
مهدی پازوکی افزود: ادارات باید کارخانجات بزرگ را حمایت کرده و در مورد مهلت دادن به پرداخت معوقات آن‌ها ‌‌نهایت همکاری را داشته باشند.
وی اظهار کرد: لرستان در حوزه بیکاری صدرنشین اسنان‎های کشور است که باید در زمینه افزایش تسهیلات اشغالزایی و حمایت از کارگر و کارفرما همکاری بیشتری از سوی مسوولان کشوری اعمال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز