خبرگزاری کار ایران

شهید لطوند پلدختر صدرنشین لیگ برتر فوتبال لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۲

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال لرستان با انجام ۴ بازی در شهرهای خرم‌آباد، نورآباد، الیگودرز و سپیددشت به پایان رسید.

ایلنا: هفته چهارم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال لرستان با انجام ۴ بازی در شهرهای خرم‌آباد، نورآباد، الیگودرز و سپیددشت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد بازی بین تیم‌های سرخ‌جامگان خرم‌آباد و مقاومت الیگودرز با نتیجه ۲ بر صفر به نفع نماینده خرم‌آباد به پایان رسید.

شاگردان صادق کرمی سرمربی جوان سرخ‌جامگان با دو گل دیرهنگام در این بازی به برتری دست یافتند‌. گل‌های این مسابقه توسط مجید بیرانوند در دقیقه ۷۱ و امیر سپهوند بازیکن ۱۶ سالهٔ این تیم در دقیقهٔ ۸۵ به ثمر رسید‌.

تیم فجر شهید لطوند پلدختر به برتری ۲ بر یک مقابل میزبانش پرسپولیس شهدای دلفان، به صدرنشینی‌اش در جدول تداوم بخشید.

سزار شهرداری سپیددشت که میزبان استقلال‌زاگرس بروجرد بود دست به کار بزرگی زد و برابر مهمانش به پیروزی ۳ بر ۲ رسید تا با یک پله صعود، در رده سوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گیرد. این تیم به همراه نماینده پل‌دختر تیم‌های بی‌شکست مسابقات به شمار می‌روند و از طرفی نماینده بروجرد که شروع خوبی داشت، پس از ۲ پیروزی، در ۲ هفته اخیر ۲ شکست در کارنامه‌اش ثبت شده است.

در آخرین بازی هفته چهارم جدال ۲ تیم قعرنشین پرسپولیس‌نوین الیگودرز و بهزیستی خرم‌آباد با تساوی یک بر یک پایان یافت تا دو تیم از جایشان در جدول رده‌بندی تکان نخورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز