خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از امیر محسنی؛

تمام قد به احترام روحانی و یارانش می‌ایستیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۲۴۱

روحانی رئیس جمهوری است که ثابت کرد با تدبیر، پشت کار و باور می توان مسائل مبتلابه کشور را یک به یک بررسی و برای آنها راه حل یافت.

پس از انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران، دیدگاهها و نظرات مختلفی وجود داشت، عدّه ای او را برای تحمل بار مشکلات کشور که از دولت گذشته ایجاد شده بود، نامناسب می دانستند و عده ای هم معتقد بودند او قبل از پایان دورة اول ریاست جمهوری اش صحنه را واگذار خواهد کرد و عده ای مانند بنده با رد هر دو نظریه معتقد به توانایی و درایت این مرد شایسته هستند، چرا که وی از ابتدای انقلاب در  عرصه های اجرایی که به عهده داشتند موفق بودند و کسب تجربه نمودند.

روحانی رئیس جمهوری است که ثابت کرد با تدبیر، پشت کار و باور می توان مسائل مبتلابه کشور را یک به یک بررسی و برای آنها راه حل یافت. ایشان از پیشینه بسیار پر بار و همکاری تنگاتنگ با روسای جمهور خوشنام ایران عزیز برخوردار است. وی با انتخاب تیم قدرتمند روایط خارجی دولت توانست بار دیگرحس اعتماد به مدیران شایسته و کاربلد را به ادبیات اجرایی کشور بازگرداند.

البته اگر حمایت صد در صدی او از ظریف و همراهانش نبود با فشار  دلواپسان و افراد همیشه نگران، قطعا آنها در عرصة دیپلماسی موفق نمیشدند. روحانی به آنها اعتماد و از آنها حمایت مدبرانه نمود و امروز هم مزد این اعتماد را دریافت کرد. به اعتقادم ایشان با بالاترین رأی ملت با انگیزة فراوان و اقتدار لازم دورة آینده را نیز آغاز خواهند کرد، روحانی امروز با حل بزرگترین مسئله ملت و دولت که همان شکستن تحریم های ظالمانه ست، فصل جدیدی در کشور را شروع خواهد نمود دولت با برنامه ریزی درست به سوی چرخاندن چرخ اقتصاد با توجه به ظرفیت های کشور و موقعیت استثنایی کنونی ایران در جهان  حرکت خواهد کرد. وی از حمایت کامل رهبری و مردم ایران برخوردار است و پاسخ اعتماد مردم کشورش را با عمل به وعده های عاقلانه انتخاباتی خود داده است. ایران بزرگ امروز تمام قد به احترام او و تیم روابط خارجه با تدبیرش خواهد ایستاد.

 

نویسنده: امیر محسنی- فعال اقتصادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز