خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۲۳

دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به تمامی هموطنان و قشر معزز بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام مدیر عامل به شرح زیر است:

              بسمه تعالی                                                                                                     

بازنشستگان و مستمری بگیران معزز سازمان تأمین اجتماعی

سلام علیکم

مفتخرم به نمایندگی از جامعه خدوم نظام بانکی و بانک معظم رفاه، بیست وپنجم ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را محضر یکایک شما عزیزان گرانمایه تبریک و تهنیت عرض نمایم. 

خانواده به عنوان هسته اولیه و بنیان تشکیل جامعه سعادتمند از نقش محوری در جامعه اسلامی برخوردار است و همواره از سوی بزرگان دین بر استحکام و سلامت آن تأکید شده است. بازنشستگان ارزشمند کشور عزیزمان نیز به منزله یکی از ارکان مهم جامعه و سازمان و نیز پیوند دهنده خانواده در این بین از جایگاه و منزلت خاصی برخوردار هستند و احترام به این قشر از جامعه و نکوداشت ایشان سعادت، سلامت، تداوم و انسجام یک اجتماع و جامعه را به دنبال دارد.

به عنوان عضوی از جامعه تلاشگر صنعت بانکی، خرسندم به عرض برسانم که بانک رفاه کارگران بر ارزش، اهمیت و نقش ویژه خانواده و بازنشستگان گرامی واقف است و برای پاسداشت مقام و جایگاه بنیان خانواده و نیز تقدیر و تجلیل از سال‌ها تلاش و کوشش کارکنان در سازمان‌ها که هم اکنون به مقام شامخ بازنشستگی نائل گشته‌اند از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند و می‌کوشد بیش از هر زمان دیگری رضایت و شعف این عزیزان را مهیا و فراهم سازد. قدردان این عزیزان هستیم و امیدواریم کانون خانواده آنها گرم و تپنده باشد.

بار دیگر این روز مهم را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامت و سعادت همگان به ویژه جامعه معزز بازنشستگان را مسألت دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز