خبرگزاری کار ایران

عزم ملی و مدیریت جهادی زن و مرد نمی شناسد

کد خبر : ۱۶۲۰۳۵

هر‌گاه که آموزش‌های خانواده متزلزل گردد بی‌شک ارزش‌های اخلاقی عمومی نیز سقوط خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان زن پلیس استان گفت: زن بهترین الگو ی مدیریت جهادی در جامعه است.

به گزارش ایلنا، «سردار علی دولتی» خاطر نشان کرد: خانواده مطمئن‌ترین مکان برای ارتقاء سلامت و امنیت جامعه است.

وی گفت: هنگامی که مبانی خانواده مستحکم باشد و جوانان زندگی اجتماعی را در جمع خانواده خود فرا بگیرند، جامعه در مسیر پویایی و نشاط پیش خواهند رفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: بیشتر افراد که به نوعی به انحراف کشیده می‌شوند از فضای گرم و عاطفی خانواده محروم بوده و آغوش پدر و مادر را تجربه نکرده‌اند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ثبات یا بی‌ثباتی خانواده بر جامعه تاثیر مستقیم خواهد داشت گفت: هر‌گاه که آموزش‌های خانواده متزلزل گردد بی‌شک ارزش‌های اخلاقی عمومی نیز سقوط خواهد کرد.

وی اضافه کرد: خانواده واحد اساسی اجتماعی زندگی هر فرد است و آنچه بزرگسالان درجامعه عمل می‌کنند فرا گرفته‌های آنان در خانواده است.

سردار دولتی در ادامه به نقش زن در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: زنان ایرانی با الگو قرار دادن بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) فعالیت‌های جهاد گونه‌ای را در دوران انقلاب انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه محور اقدامات پلیس در سال ۹۳ تحقق شعار رهبری است، خاطر نشان کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی در بازسازی فرهنگی و پویایی اقتصادی زن و مرد را نمی‌شناسد.

سردار دولتی یادآورشد: زنا، ن جامعه ایران توانایی‌های خود را در دوران جنگ ۸ساله به خوبی نشان داده‌اند به طوری که دنیا به این باور رسیده است که نیمی از توان و اقتدار ایران ناشی از وجود زنان مدیر و جهادی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز