خبرگزاری کار ایران

بانک رفاه حامی ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۳۵۸

بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و رسالت های خود، حامی کاروان ورزشی کارگران برای اعزام به ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری در اسپانیا شد.

به گزارش ایلنا؛ در نشست مطبوعاتی که به همین مناسبت 7 خرداد ماه سالجاری در محل سالن کنفرانس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادکان مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تربیت بدنی و ورزش، حیدری مدیر کل امور ورزشی کارگران وزارتخانه، رمضی سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، حسینی رئیس اداره حوزه مدیریت به عنوان نماینده بانک رفاه و اصحاب رسانه برگزار شد، از حمایت و حضور بانک در این رویداد ورزشی قدردانی شد.

در این نشست رمضی با قدردانی از حمایت های همه جانبه بانک رفاه به عنوان حامی اصلی و همیشگی این مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات، 11 تا 16 تیر ماه سالجاری با حضور140 نفر ورزشکار مرد و زن در قالب 16 تیم و در رشته های دو و میدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک، کاراته، والیبال ساحلی، کشتی ساحلی، کشتی فرنگی و شنا در شهر تورتوزا اسپانیا برگزار خواهد شد که بانک رفاه حامی تیم های دو و میدانی (مرد و زن) و تیم کاراته (مردان) این دوره از رقابت ها است.

مهندس حیدری نیز در این نشست مطبوعاتی با اشاره به رویکرد وزارت تعاون در جهت ایجاد نشاط و بهره وری در نیروی کار اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حمایت از ورزش کارگران درصدد ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در میان جامعه کارگری است و در این راستا از هیچ کمکی فروگذار نمی کند.

صادقی فر دیگر سخنران این نشست نیز حمایت از تیم های ورزشی کارگری را در راستای ایجاد انگیزه و نشاط جامعه کارگری دانست و افزود: مهم ترین هدف در این رقابت ها بسط و توسعه ورزش به منزله نیروی محرکه جامعه کارگری است و وزارت تعاون با حمایت از ورزش کارگری سعی در بهبود کیفیت زندگی کارگری و بهره وری این جامعه دارد و به همین منظور در تلاش است تا ورزش را به سبد خانوار کارگران بیافزاید و نسبت به ترویج نشاط در میان خانواده های ایشان اقدام نماید.

وی همچنین با اشاره به نام سال 98 تحت عنوان سال رونق تولید تصریح کرد: تیم اعزامی به این دوره از رقابت ها با عنوان "طلایه داران رونق تولید" در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز