خبرگزاری کار ایران

کامران اصغری:

محمودآباد میزبان نخستین سه رشته ورزشی المپیاد ورزشی کارگری کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۶۸

۱۷۰ بانوی ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در نخستین المپیاد ورزشی کارگری کشور در شهرستان محمودآباد حضور می یابند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمودآبادگفت: مسابقات در ۳ رشته والیبال سالنی، بدمینتون و تنیس روی میز در دو شهر محمودآباد و سرخرود برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کامران اصغری در جمع خبرنگاران، بیش از ۳۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری مسابقات، ستاد شهرستانی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه از امروز اسکان این ورزشکاران در شهر سرخرود انجام می‌شود، افزود: ۱۷۰ بانوی ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در نخستین المپیاد ورزشی کارگری کشور در شهرستان محمودآباد حضور می یابند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمودآباد با اشاره به اینکه در سه رشته ورزشی محمودآباد میزبان نخستین المپیاد ورزشی کارگری کشور است، گفت: مسابقات در سه رشته والیبال سالنی، بدمینتون و تنیس روی میز در دو شهر محمودآباد و سرخ‌رود برگزار می‌شود.

اصغری بیان‌داشت: دو رشته تنیس روی میز و والیبال سالنی در مجتمع شهدای چاکسر سرخ‌رود و رقابت‌های بدمینتون در سالن ورزشی آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای پسران محمودآباد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارگری کشور در شهرستان محمودآباد یادآور شد: افتتاحیه مسابقات به صورت متمرکز در مرکز استان و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان در روز پنج‌شنبه(فردا) برگزار می‌شود و ورزشکاران به مدت دو روز در تاریخ‌های هشتم و نهم اسفندماه به رقابت می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز