خبرگزاری کار ایران

بـازدیـد مدیـرعامـل بیمه ایران از واحـد خسـارت مستـقر در بیـمه تـوسعه

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۳۵

مدیرعامل بیمه ایران در بازدید سرزده از واحد خسارت بیمه ایران مستقر در بیمه توسعه بر استمرار خدمات رسانی به زیاندیدگان بیمه توسعه با استفاده از حداکثر ظرفیتهای قانونی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، آقای پورکیانی که با همراهی معاون فنی، مدیرکل اتومبیل و مدیرکل حقوقی شرکت از واحد خسارت بیمه ایران مستقر در بیمه توسعه دیدن کرد، عملکرد همکاران بیمه ایران را در پروژه بیمه توسعه شایسته تقدیر دانست و گفت : همکاران بیمه ایران با احترام به تصمیم شورای عالی بیمه و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت، صادقانه و صبورانه تلاش کرده اند تا بتوانند با همکاری‌های ارزشمند مقامات قضایی و بیمه مرکزی مشکلات زیاندیدگان را حل کنند که آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان مربوط به دیات بیمه توسعه بیانگر توفیق بیمه ایران در این امر است.

رییس هیات مدیره بیمه ایران تصریح کرد: آنچه برای ما بسیار مهم است رفع مشکلات تمامی زیاندیدگان بیمه توسعه است که این مهم با همکاری کامل تمامی مجموعه های ذیربط بویژه مسئولین محترم شرکت بیمه توسعه محقق می شود.

بگفته مدیرعامل بیمه ایران رسیدگی و پرداخت خسارت بیش از 52785 نفر زیاندیده با مبلغی بالغ بر 914 میلیارد تومان و با وجود موانع و مشکلات متعددی که وجود داشته است، مرهون اعتقاد همکاران بیمه ایران به ارزش خدمت به مردم و آسیب دیدگان است.

آقای پورکیانی با بیان اینکه بیمه ایران برای به پایان رساندن این مأموریت هیچ مشکلی ندارد، در خصوص نحوه تأمین منابع مالی پرداخت خسارت ها خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای عالی بیمه، بیمه ایران معادل ارزش ریالی املاکی که به این شرکت انتقال می یابد را در بخش خسارت هزینه می کند و اگر در این روند از ناحیه بیمه توسعه تأخیری ایجاد شود، بیمه ایران قانوناً محلی برای تأمین خسارت ها در اختیار نخواهد داشت. وی ابراز امیدواری کرد در شرایطی که بیمه ایران از همه ظرفیت های خود برای حل و فصل موضوعات مربوط به بیمه توسعه استفاده می کند شاهد همکاری بیشتری از سوی مسئولین بیمه توسعه باشیم.

علی حیدری مسئول پروژه بیمه توسعه نیز در گزارشی اعلام کرد :بر اساس تاکیدات مدیرعامل وحمایت های بی دریغ مدیران ارشد بیمه ایران، توانسته ایم تعداد قابل توجهی از پرونده های بیمه توسعه را تسویه نماییم ، بطوریکه در حال حاضر هیچ یک از بیمه گذاران این شرکت بابت پرونده دیات در زندان نیستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز