خبرگزاری کار ایران

نگاهی به اقدامات بانک سینا در کمک به رونق اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۰۸۱

بانک سینا از طریق انعقاد قرارداد همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی نسبت به اعطای تسهیلات اشتغالزایی یارانه دار با نرخ سود 8 درصد اقدام کرده است و در این راستا تاکنون 2800 طرح به مبلغ 14 هزار میلیارد ریال با برآورد اشتغالزایی برای ده ها هزار نفر مصوب شده است.

به گزارش ایلنا، بانک سینا در کنار اقدامات توسعه‌ای و تنوع بخشی به محصولات طی 33 سال خدمت از زمان تاسیس تاکنون، به ویژه بهره‌برداری از خدمات نوین حوزه بانکداری الکترونیک، توسعه فعالیت های بین‌المللی، استانداردسازی ساختار مالی، ارتقاء سطح دانش کارکنان، استانداردسازی نظام حسابرسی با معیارهای بین المللی از طریق انعقاد قرارداد با شرکت حسابرسی بینالمللی KPMG و بسیاری خدمات دیگر، گام های موثری را از طریق اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری در طرح‌های بزرگ کشور، برای رونق و شکوفایی اقتصادی برداشته است که مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به بخشی کوتاه از آن اشاره می‌شود.

کمک به توسعه اشتغال در مناطق محروم

بانک سینا از طریق انعقاد قرارداد همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی نسبت به اعطای تسهیلات اشتغالزایی یارانه دار با نرخ سود 8 درصد اقدام کرده است و در این راستا تاکنون 2800 طرح به مبلغ 14 هزار میلیارد ریال با برآورد اشتغالزایی برای ده ها هزار نفر مصوب شده که از این تعداد 2400 طرح به مبلغ 11 هزار و 500 میلیارد ریال به انعقاد قرارداد منجر شده و بناست تا پایان سال تعداد قراردادهای منعقده به بیش از 3000 طرح برسد.

پروژه آزادراه تهران – شمال

پروژه آزادراه تهران - شمال به منظور تأمین ارتباط مطمئن و سریع بین منطقه شمالى و مرکزى کشور و کوتاه نمودن فاصله زمینی تهران تا شمال کشور (چالوس) به طول 121 کیلومتر در حال اجراست. میزان مشارکت بانک سینا در پروژه مذکور بالغ بر 5.000 میلیارد ریال است.

تکمیل پروژه هایی در زمینه توسعه بندر شهید رجایی و بندر بوشهر

در راستای سیاستهای ابلاغی بنیاد مستضعفان در خصوص توسعه  بنادر و گسترش ارائه خدمات، بانک سینا جهت طرح توسعه فعالیت شرکت در زمینه انبارداری کانتینری در بندر شهید رجایی و بندر بوشهر در قالب اعطای تسهیلات ریالی به میزان 610 میلیارد ریال مشارکت نموده است.

همچنین در حال حاضر جهت مشارکت در طرح توسعه بندر بوشهر مبلغ 1.000میلیارد ریال مصوب شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز

این پروژه در حال حاضر  به بهره برداری رسیده و بانک سینا جهت واردات تجهیزات نیروگاهی اقدام به تأمین مالی به مبلغ 875 میلیارد ریال نموده است.

مخازن نگهداری نفت خام در دیلم

احداث مخازن نگهداری نفت خام با ظرفیت 10 میلیون بشکه در استان بوشهر در حال انجام است و میزان مشارکت بانک سینا در طرح مذکور مبلغ 1.600 میلیارد ریال می باشد.

پروژه ترمینال سلام فرودگاه بینالمللی امام خمینی(ره)

این طرح در شمال غرب فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) واقع شده و مراحل پایانی را طی می کند. میزان جابجایی مسافر در زمان افتتاح طرح بالغ بر 5 میلیون نفر است که بانک سینا در طرح مذکور به میزان 2600 میلیارد ریال مشارکت کرده است.

2 نیروگاه 25 مگاواتی در تنکابن و بابلسر

این دو نیروگاه 25 مگاواتی در شهرهای تنکابن و بابلسر واقع شده که بانک سینا در موضوع خرید ماشین آلات این دو نیروگاه جمعاً به مبلغ 500 میلیارد ریال مشارکت کرده است.

پروژه تولید داروهای خاص ( داروهای بایوسیمیلار)  

پروژه در زمینی به مساحت 5.000 مترمربع در شهرک دارویی برکت در حال اجرا میباشد که بانک سینا نسبت به تأمین مالی بخشی از پروژه به مبلغ 560 میلیارد ریال اقدام کرده است.

پروژه توسعه میدان نفتی یاران

عملیات پروژه توسعه میدان نفتی یاران برای تولید نفت خام به میزان حداقل 30 هزار بشکه در روز ادامه دارد و با توجه به مشترک بودن مخزن با کشور عراق، موضوع دارای اهمیت به سزایی است. بانک سینا به میزان 400 میلیارد ریال نسبت به تامین مالی این پروژه اقدام کرده است.

فولاد کاوه کیش

این شرکت در زمینه تولید انواع شمش بیلت و آهن اسفنجی و پروژه های فولاد سازی، گندله سازی و صنایع مرتبط فعالیت دارد که بانک سینا در این بخش تا سقف 4.700 میلیارد ریال مشارکت کرده است.

  ما بر آنیم تا با توکل به خداوند منان و اتکا به قابلیتهای درونی به مدد سرمایههای انسانی متعهد، کارآزموده و متخصص، خدمات شایستهتری به هم میهنان عزیز ارائه و موفقیتهای بیشتری را در عرصه نظام بانکی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز