خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌‌نامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات به امضا رسید + متن تفاهم‌نامه

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۰۸

تفاهمنامه همکاری میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در ادامه فعالیت‌های «جامعه محور»  بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و در راستای تداوم نقش آفرینی اجتماعی، سرعت بخشی به فعالیت‌های عام المنفعه و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در بانکداری، تفاهمنامه همکاری میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات به امضا رسید.

متن این تفاهمنامه به شرح زیر است:

موضوع تفاهم‌نامه عبارت است از همکاری و مساعدت طرفین تفاهم‌نامه در زمینه‌های توسعه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی؛ مجمع خیرین سلامت؛  طبق ضوابط ومقررات بانک مرکزی ج.ا.ا.  و بانک قرض ‌‎الحسنه مهر ایران.

۱- معرفی مؤسسات خیریه بیمارستانها، موسسات خیریه و خیرین جهت تمرکز عملیات بانکی و استفاده از ظرفیتهای بانک طبق موضوع تفاهم‌نامه به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه براساس سیاستها و دستورالعملهای جاری بانک.

۲-  پیگیری به منظور افزایش سطح همکاری بیمارستانها و موسسات خیریه در استفاده از کلیه خدمات بانک جهت پرسنل، خیرین و سایر ذینفعان آن سازمانها در چارچوب ضوابط و مقررات جاری و سیاست‌های اعتباری بانک.

۳-  ایجاد بستر لازم به منظور معرفی باشگاه خیرین بانک و خدمات آن در همایشهای مربوط به حوزه خیرین مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات.

۴- معرفی خدمات بانک در حوزه خیرین به افراد و موسسات خیریه در سراسر کشور در حوزه سلامت جهت عضویت در باشگاه خیرین بانک، افتتاح حساب و تمرکز فعالیتهای مالی به منظور بهره‌مندی از خدمات باشگاه خیرین.

5- برگزاری جلسات مشترک با حضور خیرین معرفی شده از سوی مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات به منظور شناسایی نیازمندیهای خیرین کشور.

6- توافق نسبت به انجام مسئولیتهای اجتماعی سازمانی، سازماندهی و هم‌افزایی توان مالی خیرین کشور در قالب باشگاه خیرین.

7-  فراهم‌سازی بسترهای تبلیغاتی مشترک و انجام امور فرهنگی در زمینه بسط و آموزش فرهنگ قرض‌الحسنه و فعالیت در زمینه امور خیریه در حوزه بهداشت و درمان در سایت، مجلات، رسانه‌های محیطی، رسانه‌های مجازی و مکتوب طرفین پس از برگزاری جلسات کارشناسی.

8- همکاری در زمینه برگزاری همایش های‌ خیرین و نشستهای مشترک با حضور خیرین و مؤسسات خیریه در زمانهای مورد توافق طرفین.

9- همکاری در زمینه پروژه‌های اطلاع‌رسانی در رسانه‌های سمعی و بصری مرتبط با حوزه سلامت .

10- همکاری طرفین در زمینه حمایت از مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد .

11- جذب کمکهای مردمی از طریق درگاه‌های بانک در راستای برنامه های شورای اجتماعی

12- همکاری مشترک جهت اجرای پروژه‌های مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات در حوزه‌های سلامت و مسئولیت اجتماعی پس از برگزاری جلسات کارشناسی و موافقت طرفین.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز