خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران

کد خبر : ۵۹۶۹۸۴

دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به ملت غیور ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا متن پیام ایشان به این شرح است:

بسمه تعالی

ملت شریف و غیور ایران اسلامی

سلام علیکم

فرا رسیدن یوم الله با شکوه 22 بهمن، سالروز آزاد سازی ایران اسلامی از چنگال استبداد، خودکامگی و استعمار را محضر یکایک شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خداوند سبحان را شاکریم که کشور عزیزمان ایران در اوج عزت، افتخار و سربلندی و درکمال آرامش و امنیت و به عنوان نمادی از اتحاد و اقتدار، سی و نهمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی را خود جشن می‌گیرد و با حضور شکوهمند و دشمن شکن مردم ولایت مدار در صفوف مستحکم راه پیمایی 22 بهمن، پاسخی دندان شکن به یاوه گویان و قلدران جامعه جهانی می دهد.

کارکنان بانک رفاه کارگران دوشادوش تمامی نهاد ها، سازمان ها و بانک ها با تمامی توان در گرامیداشت این جشن ملی حضور خواهد داشت و با آرمان های امام راحل عظیم الشأن (ره) تجدید پیمان می کنند.

یک بار دیگر ضمن تبریک فرارسیدن سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی ایران، عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز