خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد مقاومتی با منطق و علم محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۳۲

جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌های بزرگ و عظیمی دست یافته است، انقلاب اسلامی ایران در تمام مراکز مهم تحقیقاتی دنیا مورد مطالعه قرار گرفته است به گونه‌ای که باید گفت امروز ایران توان مقابله با قدرت‌های اول دنیا را دارد.

مراسم نخستین یادواری شهدای سنقروکلیایی پیش از ظهر پنجشنبه در مجموعه ورزشی تختی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی، خانواده معظم شاهد و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنقر، در این مراسم، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و برادر سید آزادگان، سید علی اکبر ابوترابی فرد ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، آنها را از بالا ترین مخلوقات خداوند باری تعال دانست و اظهار داشت: شهدا نزد پروردگارخود جایگاه ویژه ای دارند که متعالی است.

وی در ادامه افزود: شهدای عزیز ما به زندگی و خانواده خود علاقه زیادی داشتند اما آنگاه که اسلام و انقلاب اسلامی را در خطر دیدند از هستی خود گذشتند و آسمانی شدند.

ابوترابی فرد، حضور رزمندگان اسلام را در دفاع از کیان اسلامی در طول تاریخ کم نظیر عنوان کرد و بیان داشت: در آن زمان آنچه که هیچ تحلیلگر سیاسی فکر آنرا نمی کرد پیروزی در دفاع مقدس بود و آنگاه که ولی فقیه زمان از آنها یاری خواست به ندای پیامبر گونه امام راحل لبیک گفتند و با حضور خود در جبهه های حق علیه باطل حماسه آفریدند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با الهام از ایده های دینی تاریخی سیاسی اراده نموده است که قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح کند باید توجه داشت انسان اگر حیات عقلانی و غرایض خود را تسخیر و مدیریت کند و در سایه نور الهی حرکت کند، می تواند به حد اعلا برسد یعنی عقل در وجود انسان حکومت کند.

حجت الاسلام ابوترابی در ادمه تاکید داشت: جوانان ما توجه داشته باشید دنیا برای تزلزل حکومت اسلامی راهکارهای مبتذل فرهنگی رو پیش رویه جوانان ما قرار داده است آنان می خواهند در عقل جوانان ما غریضه جنسی حکم کند مراقب باشید تلاش کنید جان شما به نور عقل و ایمان منور گردد.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقام والای شهدا، بیان داشت: آنها بارها توصیه کردند که مردم همواره حافظ انقلاب، پیرو راه رهبری نظام و آمر به معروف و ناهی از منکر باشند و این نقطه مشترک وصایای همه شهداست، دلاورمردان مسلخ عشق آنچنان عاشق انقلاب و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی بودند که برای سربلندی اسلام و عزت مسلمانان ایران اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌های بزرگ و عظیمی دست یافته است، انقلاب اسلامی ایران در تمام مراکز مهم تحقیقاتی دنیا مورد مطالعه قرار گرفته است به گونه‌ای که باید گفت امروز ایران توان مقابله با قدرت‌های اول دنیا را دارد.

ابوترابی تصریح کرد: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی عزت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند ملت شهید پرور ایران در کنار رهبر ایستاده و در اوج فشار ها و به اصطلاح آنها تحریم های فلج کننده در اوج آرامش عقلانیت به سخن رهبر معظم لبیک گفتند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی افزود: تا یک فرهنگ دقیق عقلی علمی نداشته باشیم اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد. وقتی بدانیم اقتصاد مقاومتی یعنی چه و از آنجا که این کشور به لطف الهی همه چیز دارد اصلاً تحریم‌ها هیچ اثری نمی‌تواند داشته باشد.

وی گفت: اگر ما مدیریت صحیح داشته باشیم و عزم ملّی و مدیریت درست داشته باشیم وجود مبارک حضرت امیر و دیگر ائمه تأیید می‌کنند این کشور می‌شود کشوری که با اقتصاد مقاومتی روبه‌روست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز