خبرگزاری کار ایران

تقدیر از مدیرعامل بیمه دات کام در چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۱۸

در تاریخ 13 آذر سال 1401، همایشی تحت عنوان اجلاس سراسری چهره‌های نامی بخش صنعت و اقتصاد برگزار شد که در این گردهمایی از مدیران برتر صنعت‌های مختلف کشور نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، بیمه، بانک، سیمان و معدن تجلیل به عمل آمد.

ایلنا، در تاریخ 13 آذر سال 1401، همایشی تحت عنوان اجلاس سراسری چهره‌های نامی بخش صنعت و اقتصاد برگزار شد که در این گردهمایی از مدیران برتر صنعت‌های مختلف کشور نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، بیمه، بانک، سیمان و معدن تجلیل به عمل آمد. این نشست در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. یکی از کسب و کارهایی که برنده‌ی لوح تقدیر و تندیس این اجلاس شد، شرکت بیمه دات کام به مدیریت بهاره شریفیون بود. این شرکت چند سالی است که در صنعت بیمه مشغول فعالیت بوده و با ارائه خدمات آنلاین خرید انواع بیمه‌نامه، توانسته این حوزه را متحول کند.

اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد ایران، با بررسی 1200 مجموعه مختلف فعالیت خود را آغاز کرد. تا به امسال که چهارمین دوره این اجلاس برگزار شد، نزدیک به 300 شرکت مختلف لوح تقدیر دریافت کرده‌اند و از آنها تشکر به عمل آمده است. برگزار کنندگان این مراسم در تلاش هستند تا هرچه زودتر به سایر صنعت‌ها ورود پیدا کنند به شکلی که بتوان آنها را در این مراسم مورد بررسی قرار داد تا در کنار سایر شرکت‌ها به رقابت بپردازند.

هدف برگزاری اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد

هدف از برگزاری چنین مراسم‌هایی، رفع مشکلات و دغدغه‌های صنعتگران، مدیران و هیئت مدیره، جهت افزایش بازدهی مجموعه است. متأسفانه هنوز میزان تأثیر این اجلاس بر پیشرفت کسب و کارها قابل اندازه گیری نیست؛ هرچند برگزار کنندگان این همایش در تلاش هستند تا راهی برای محاسبه‌ی آن پیدا کنند. در این نشست افراد بسیار مهم و تأثیرگذار صنعت و اقتصاد ایران حضور دارند. معیارهایی که بر اساس آن یک مجموعه مورد تقدیر قرار می‌گیرد، عواملی نظیر شایسته سالاری، آینده نگری، استفاده از متدهای به روز و مدیریت جهادی در آنها است.

تقدیر از مدیرعامل بیمه دات کام در چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور

 

تجلیل ویژه از بهاره شریفیون، مدیرعامل بیمه دات کام

هر سال تعدادی از مدیران مجموعه‌های بزرگ و مهم صنعت کشور، مورد تقدیر اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد قرار می‌گیرند. در چهارمین دوره از این اجلاس، هیئت داوران پس از امتیاز دهی که بر اساس معیارهای خود انجام دادند، بهاره شریفیون را شایسته‌ی دریافت این جایزه اعلام کردند. بیمه دات کام در حوزه‌ی فروش انواع بیمه‌نامه فعالیت دارد و موجب تحول در این صنعت شده است. از رشته بیمه‌هایی که این شرکت به فروش می‌رسد، می‌توان به بیمه مسئولیت، بیمه زندگی، بیمه اتومبیل، بیمه اموال، بیمه تکمیلی و... اشاره کرد.

در مراسم چهره های نامی صنعت بیمه، سید محمد طباطبایی، مدیر محصول شرکت بیمه دات کام، به نمایندگی از بهاره شریفیون، لوح و تندیس اهدایی از سوی هیئت داوران مسابقه را دریافت کرد. همچنین، سهیل صدیقی مدیر تبلیغات این شرکت هم در این مراسم حضور داشت.

تقدیر از مدیرعامل بیمه دات کام در چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور

اجلاس چهره های نامی و تأثیر آن بر فعالیت شرکت‌ها

هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی تجلیل از برندهای داخلی است که مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی درک کرده‌اند و به رونق اقتصاد ایران کمک شایانی می‌کنند. دبیر چهارمین اجلاس سراسری چهره های نامی صنعت و اقتصاد، مهم‌ترین نقطه ضعف صنعتگران کشور را در نبود تعامل کافی بین شرکت‌ها و دولتمردان می‌دانند. ایشان معتقد است، چنین اجلاس‌هایی می‌تواند این شکاف را پر کند و در صورت حل این موضوع، شرکت‌ها برای حل کمبودها، دغدغه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود، می‌توانند از دولت مردان کمک بگیرند.

چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد ایران در سال 1401 به کار خود پایان داد و عوامل برگزار کننده آن امیدوار هستند با تداوم این برنامه، بتوانند حرکت مثبتی در رشد اقتصاد کشور انجام دهند. تندیس و لوح تقدیری که به شرکت‌های برتر اهدا شد، می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای مدیران و کارکنان آنها باشد تا مسئولیت اجتماعی خود را بهتر از گذشته انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز