خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت دکتر عادل آذر/ رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۳۹۰

دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی درگذشت دکتر عادل آذر، رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

خبر درگذشت مرحوم دکتر عادل آذر، از چهره های علمی و خدمتگزار کشور در آغاز ماه محرم، موجب تأثر و تأسف عمیق شد.

ایشان مدیر ارزشمندی بود که سراسر عمر با برکتش در راه خدمت به کشور و ایران اسلامی سپری شد و همواره در راه منافع کشور از هیچ کوششی فروگذار نبود.

مرحوم عادل آذر در تمامی عرصه های علم و دانش و تربیت دانشجو در دانشگاه، نمایندگی مردم شریف دهلران در مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران، دیوان محاسبات کشور و موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی همواره منشأ خیر و برکت و اقدامات ارزشمند بود و دل در گرو رشد و آبادانی کشور داشت.

فقدان این مرد بزرگ را به خانواده محترم و داغدارش و جامعه علمی و اجرایی کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

اسماعیل للـه گانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز