خبرگزاری کار ایران

پیام مدیر عامل بیمه البرز به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۰۵

محسن پور کیانی، مدیرعامل بیمه البرز در پیامی دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه البرز ، متن این پیام به شرح زیر است:

بهمن ماه و ایام ا.. دهه مبارک فجر برای ملت ایران و تمامی عزت طلبان و مجاهدان راه حق ، یادآور اتحاد ، فداکاری و عزم ملی در مبارزه با ظلم ، استبداد و استیلای خارجی  و پیروزی مردم در برچیدن نظام غیر مردمی و وابسته شاهنشاهی و حاکمیت  آرمانها و ارزشهای اسلامی به رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) است.

 انقلاب اسلامی بفرموده حضرت امام (ره)  " انفجار نور بود " نوری که تلالو آن مرزهای سیاسی و جغرافیایی را در نوردید و گفتمان خدا محوری ، معنویت و حمایت از مستضعفان را با اتکا بر اسلام ناب محمدی در جهان احیا کرد و موجب بیداری اسلامی و خود باوری  مسلمین در مقابله با مستکبران و زورگویان جهان شد .

چهل و دو سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میگذرد و طی این مدت ، استکبار جهانی با طراحی و اجرای توطئه های مختلف در حوزه های نظامی ، فرهنگی و اقتصادی بر علیه میهن اسلامی و ملت رشید ایران ، نهایت دشمنی و خباثت خود را نشان داده است . اما ملت سلحشور ایران با ولایت مداری و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری نه تنها مقابل توطئه های دشمن ایستادگی نموده بلکه با تکیه بر ظرفیت های داخلی و بهره گیری از نیروهای متخصص و ارزشی به  پیشرفت های بزرگ علمی دست یافته و جمهوری اسلامی ایران را به الگویی کارآمد برای سایر کشورها تبدیل نموده است .

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بیمه البرز ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به امت انقلابی و شریف به ویژه خانواده معزز شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و بهروزی همگان و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم .

محسن پور کیانی

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه البرز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز