خبرگزاری کار ایران

در دو ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۸ هزار حلقه لاستیک دولتی در استان قم

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۸۰۱

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به نحوه توزیع لاستیک خودروی سواری از طریق پورتال و نمایندگی مجاز، گفت: در دو ماه ابتدای سال جاری، لاستیک سبک ۶۵۷۰ حلقه و لاستیک سنگین ۱۴۹۴ حلقه در استان قم توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از قم، امیرحسین پروان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، از پیگیری و اجرای برنامه های تنظیم بازار استان بویژه در حوزه اقلام اساسی، متناظر با سیاست های دولت خبر داد، و گفت: در راستای تنظیم بازار و طبق برنامه ریزی های انجام شده تامین و توزیع اقلام مورد نیاز از ابتدای فرودین لغایت پایان اردیبهشت ماه، انجام شد، که این اقلام شامل ۲۰۴۱ تن برنج، ۲۴۴۶ تن شکر، ۸۱۷ تن قند، ۲۶۰/۷۴ تن گوشت قرمز منجمد، ۳۰۰/۱۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۶۰ تن روغن نباتی، ۵/۰ تن چای بوده  است.

وی با اشاره به نحوه توزیع لاستیک خودروی سواری از طریق پورتال و نمایندگی مجاز افزود: در این دوماهه لاستیک سبک ۶۵۷۰ حلقه و لاستیک سنگین ۱۴۹۴ حلقه توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان این که ستاد تنظیم بازار در این مدت  ۳ جلسه اصلی و ۱ جلسه فرعی برگزار کرد، به برگزاری جلسات کمیسیون نظارت نیز اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی تعداد ۲ جلسه کمیسیون نظارت با ۵۲ مصوبه صورت گرفت؛ از این تعداد ۸۰ درصد مصوبات اجرایی و میزان ۲۰ درصد آن در دست اقدام میباشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تعداد ۱ جلسه کارگروه حمایت از رونق تولید در بخش اصناف با تعداد ۵ مصوبه برای رفع مشکل اتحادیه های سوهان، بنکداران، مواد غذایی و اتحادیه چاپ و نشر برگزار شده است.

پروان خاطرنشان کرد: بازدید و ساماندهی شرکت های بازار یابی در دستور کار برنامه های سال جاری قرار گرفت و تعداد ۴ گشت مشترک بازرسی از ۴ شرکت بازاریابی بعمل آمد و به برخی از آنها تذکرات لازم در زمینه رعایت قوانین نظام صنفی داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز