خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پایانه‌های قم:

طرح ساماندهی میدان ۷۲ تن قم اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از اجرای طرح ساماندهی میدان ۷۲ تن خبر داد و گفت: به دلیل دور بودن پایانه مرکزی و تردد آسانتر از میدان ۷۲ این طرح با هدف ساماندهی اتوبوس‌های عبوری و مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از قم، ابوالفضل مستقیمی از اجرای طرح ساماندهی میدان ۷۲ تن خبر داد و اظهار داشت: به دلیل دور بودن پایانه مرکزی و تردد آسانتر از میدان ۷۲ این طرح با هدف ساماندهی اتوبوس‌های عبوری و مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه نابسامانی و سردرگمی مردم در این میدان چهره ناخوشایندی ایجاد کرده بود افزود: در این راستا پایانه موقت ۷۲ تن راه‌اندازی شده تا مسافران برای مسافرت به تهران از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های خطی این پایانه استفاده کنند.

وی برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای توقف نیم ساعته اتوبوس‌ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در این صورت مسافرانی که عجله دارند نیز معطل نمی مانند که در این راستا ۳ شرکت سواری هم برای خدمات دهی بهتر به مسافران مستقر شده است.

مستقیمی با اشاره به نرخ‌های تعیین شده برای اتوبوس‌ها گفت: برای تسهیل مسافران دو دسته اتوبوس درجه یک و دو تعبیه شده که هزینه اتوبوس‌های درجه یک که وی.آی.پی هستند ۸ هزار تومان و نرخ اتوبوس‌های درجه دو ۶ هزار تومان است، از این میزان ۵ درصد عوارض شهرداری است که از اتوبوس‌ها دریافت می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم میدان ۷۲ تن را نقطه استراتژیک استان عنوان کرد و اظهار داشت:‌لازم است همه دستگاه‌های مرتبط برای ساماندهی و رسیدگی به وضع این میدان ورود کنند.

کد خبر : ۳۷۸۴۴۵