خبرگزاری کار ایران

«عواطف رستمی» در صحن علنی شورای شهر قم:

بیرون کردن خبرنگاران از جلسه علنی شورای شهر اخلاقی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۶۵

به نظرم درست نیست که ما به خبرنگاران بگوییم جلسه را ترک کنید و این اعلام هم غیر مترقبه باشد، چرا که این کار حداقل از نظر اخلاقی درست نیست.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به بیرون کردن خبرنگاران از جلسه علنی هفته قبل شورای اسلامی شهر قم، گفت: این کار اخلاقی نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «نعمت الله عواطف رستمی»، پیش از ظهر امروز در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به بیرون کردن خبرنگاران از جلسه علنی یکشنبه هفته قبل شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: در جلسه هفته قبل شورای اسلامی شهر اگر چه هیچ عمدی در کار نبود اما روال خوبی نبود، چرا که وقتی مهمان عزیزی که داشتیم، شروع به صحبت کردند، دو دقیقه بعد جناب آقای بیاتی نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر قم که ریاست جلسه هفته گذشته را به عهده داشتند، از خبرنگاران خواستند که جلسه را ترک کنند.

وی افزود: به نظر من اگر یک هماهنگی قبلی صورت گیرد که اگر قرار است در یک مقطعی جلسه غیر علنی باشد، از طریق روابط عمومی شورای اسلامی شهر، این موضوع به خبرنگاران اطلاع رسانی شود؛

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، تصریح کرد: به نظرم درست نیست که ما به خبرنگاران بگوییم جلسه را ترک کنید و این اعلام هم غیر مترقبه باشد، چرا که این کار حداقل از نظر اخلاقی درست نیست.

«عواطف رستمی» گفت: باید برنامه ریزی قبلی صورت گیرد که اگر برای مثال مهمانی داریم، این جلسه قرار است علنی یا غیر علنی باشد یا مثلا از چه زمانی غیر علنی خواهد شد و این برنامه ریزی ها از قبل اطلاع رسانی شود.

وی در ادامه با بیان این که مردم از ساعات کاری شهرداری قم در ماه رمضان رضایت ندارند، خاطرنشان کرد: بسیاری معتقدند ساعت ۶ صبح برای شروع کار زود است، چرا که این حالت، تراکم کاری را در برخی ساعات روز به شدت افزایش می دهد، در حالی که در دو یا سه ساعت اول کار هر روز، شاید مراجعان زیادی مراجعه نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز