خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم:

ایستگاه سلامت در قم راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۰۰

شب عید مبعث، جشن رسول وحی در بوستان جوان برگزار می گردد / ثبت نام در فرهنگسراها آغاز شده و افراد می توانند با مراجعه به این فرهنگسراها ثبت نام کنند

ایلنا: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از راه اندازی ایستگاه سلامت در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل وفایی با اعلام این خبر بیان کرد: در شب عید مبعث، جشن رسول وحی در بوستان جوان با مشارکت شهرداری منطقه دو در ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می شود.

وی در خصوص فعالیت فرهنگسراها در تعطیلات مدارس افزود: فرهنگسرای لاله در میدان آزادگان، فرهنگسرای جوانمرد در خیابان نیروگاه، بلوار یادگار امام، فرهنگسرای کوکب در خیابان ۴۵ متری صدوقی، پارک کوکب و فرهنگسرای ایثار در تعطیلات مدارس برنامه‌های تفریحی و فرهنگی را ارائه می دهند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: برنامه های ویژه اوقات فراغت برای کودکان و خانواده ها با هزینه بسیار پایین در این فرهنگسراها اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در این فرهنگسراها برای کودکان کلاس هایی از قبیل نقاشی، قرآن، طراحی، خلاقیت کودک، کاردستی، نجوم و رباتیک و برای بانوان کلاس هایی از قبیل خیاطی، عروسک بافی، قالی بافی، گل سازی و زبان برگزار می شود.

وفایی ادامه داد: ثبت نام در این فرهنگسراها آغاز شده و افراد می توانند با مراجعه به این فرهنگسراها ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه ایستگاه سلامت به زودی راه اندازی می شود افزود: در این طرح اتوبوس های مشاوره به محلات ورود پیدا می کنند و به مشاوره رایگان و اجرای برنامه های فرهنگی می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز