خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

تکلیف برای شورای اسلامی شهر و شهرداری مشخص شده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۱۷

موضوعی که مهم است مطالبات مردم، مراجع و شخصیت های مذهبی است / نگاه شهرداری به پروژه بلوار پیامبر اعظم(س)، فرهنگی و اقتصادی است / فاز دوم که شامل خط کند رو و دوچرخه است، در نیمه شعبان به بهره برداری خواهد رسید.

ایلنا: شهردار قم با بیان این که پروژه عظیم پیامبر اعظم(س) یک پروژه ماندگار است، تصریح کرد: نگاه شهرداری به پروژه بلوار پیامبر اعظم(س) فرهنگی و اقتصادی است.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری با اشاره به پروژه بلوار پیامبر اعظم(س) و روند پیشرفت آن در آینده، اظهار داشت: بهره برداری مناسب از این پروژه یکی از اولویت های شهرداری در سال جاری است.

وی ادامه داد: موضوعی که در این بلوار مهم است مطالبات مردم، مراجع و شخصیت های مذهبی است، که انتظار دارند مراکز علمی و فرهنگی در این پروژه مورد توجه قرار گیرد.

دلبری با اشاره به صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بهره برداری کردن از ظرفیت های اقتصادی این پروژه، ابراز داشت: با صحبتهای آقای لاریجانی عملا تکلیف برای شورای اسلامی شهر و شهرداری مشخص شد که در کنار توجه به مسائل فرهنگی که دغدغه ی عموم مردم است به ظرفیت های اقتصادی این پروژه هم نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی همچنین به بهره برداری از فازهای دوم و سوم این پروژه اشاره کرد و افزود: فاز دوم که شامل خط کند رو و دوچرخه است، در نیمه شعبان به بهره برداری خواهد رسید و افتتاح فاز سوم که مسیر پیاده روی است در اولویت های بعدی شهرداری قرار دارد.

شهردار قم خاطر نشان کرد: در خصوص طرح های اقتصادی این پروژه هم یک تیم اقتصادی مجرب مشغول تهیه و آماده سازی طرح توجیهی بلوک های مختلف هستند که با آماده سازی، آن را در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز