خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد:

دستگیری کیف‌قاپ سابقه‌دار و حرفه‌ای در قم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۹

متهم در مناطق خلوت شهر پرسه زنی می کرده و طعمه های خود را از بانوانی که کیف خود را بیرون از چادرشان حمل می کردند انتخاب و در یک فرصت مناسب اقدام به کیف قاپی می کرد و بلافاصله از محل سرقت متواری می شد.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری کیف قاپ سابقه دار و حرفه‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ دوم کارآگاه مهدی قدمی با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع چندین فقره کیف قاپی در سطح شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: این متهم در مناطق خلوت شهر پرسه زنی می‌کرده و طعمه‌های خود را از بانوانی که کیف خود را بیرون از چادرشان حمل می‌کردند انتخاب و در یک فرصت مناسب اقدام به کیف قاپی می‌کرد و بلافاصله از محل سرقت متواری می‌شد.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: با یکسری اقدامات انجام یافته، متهم شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات تکمیلی لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره کیف قاپی اقرار کرد.

سرهنگ قدمی در پایان با توصیه به بانوان در خصوص نحوه حمل کیف گفت: مسیر خود را مشخص کنید و از راه‌های میان بر یا مناطق تاریک عبور نکنید و از پیاده رو‌ها تردد و کیف خود را در دستی که به سمت دیوار یا جدول است حمل کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز