خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس قم خبر داد؛

دستگیری سارقی که به منزل خودی ها دستبرد می زد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۹

متهم با رفت و آمد به منزل دوستان و اقوام خود، محل نگهداری طلاجات و وجوه نقد در منزل را شناسایی و کلیدهای درب های ورودی را سرقت می کرد / متهم اعتراف کرد که ۳ فقره سرقت با همین روش انجام داده است.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق حرفه ای منزل در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرگزاری ایلنا، سرهنگ " مهدی قدمی " در مصاحبه با خبرنگار ما اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در استان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در خصوص نحوه دستگیری سارق افزود: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم شناسایی، در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه اموال سرقتی به آگاهی استان دلالت داده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم دارای سابقه کیفری و از سارقان حرفه ای منزل به شمار می رفت گفت: متهم با رفت و آمد به منزل دوستان و اقوام خود، محل نگهداری طلاجات و وجوه نقد در منزل را شناسایی و کلیدهای درب های ورودی را سرقت می کرد و در یک فرصت مناسب و اطمینان از عدم حضور صاحب خانه در منزل به راحتی وارد منزل شده و اقدام به سرقت می کرد.

سرهنگ " قدمی " افزود: نامبرده در آگاهی استان در رویارویی با شواهد موجود به بزه ارتکابی اعتراف و عنوان کرد که ۳ فقره سرقت با همین روش انجام داده است بنابراین کلیه اموال کشف و تحویل افراد مالباخته شد.

گفتنی است، متهم در نهایت پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز