خبرگزاری کار ایران

سرهنگ قدمی اعلام کرد؛

محموله پکیج دیواری قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در قم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۸۵

ماموران پلیس آگاهی استان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اجرای ایست و بازرسی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون هیوندا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله پکیج دیواری قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «مهدی قدمی» در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اجرای ایست و بازرسی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون هیوندا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی گفت: بار خودرو لوازم گرمایشی بوده و راننده اعلام داشته که آن را از تهران به یکی از استان‌های مرکزی بارگیری کرده است، لیکن در بررسی‌های به عمل آمده از سوی کارآگاهان هیچ گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی به دست نیامد.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت:: در بازرسی از خودرو تعداد ۷۸ دستگاه پکیج دیواری با مارک Feroli ساخت کشور ایتالیا به ارزش۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کشف شد و در ‌‌نهایت پرونده تشکیل شده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز