خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبرداد:

کاهش 70 درصدی مراجعات به جایگاه‌های سی. ان. جی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۲۳۶

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از کاهش 70 درصدی مراجعات شهروندان به جایگاه های سی. ان. جی سازمان تاکسیرانی به علت ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان گفت: با توجه به پویش در خانه بمانیم که به منظور قطع زنجیرۀ کرونا در کشور ایجاد شده، مراجعات‌شهروندان به جایگاه‌های سی. ان. جی سازمان تاکسیرانی در حدود 70 درصد با کاهش مواجه شده است.

وی در خصوص اقدامات بهداشتی انجام شده در جایگاه های سی ان جی بیان کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، جایگاه‌های سی. ان. جی روزانه دو نوبت در هنگام تعویض شیفت ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و همچنین مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده نانو به طور جداگانه در اختیار متصدیان و بهره برداران جایگاه ها قرار گرفته است.

عرشیان تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات، هر پنج روز یک بار تمامی تجهیزات موجود در جایگاه ها شامل محوطه، نازل‌ها، مخازن و سرویس‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی سازمان تاکسیرانی با مواد نانو ضدعفونی و گندزدایی می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پرداخت هزینه سوخت فقط از طریق کارت بانکی صورت می‌گیرد و دریافت وجه نقد در جایگاه‌ها به طور کامل ممنوع است که این موضوع مورد استقبال شهروندان و رانندگان تاکسی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در پایان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی. ان. جی در سطح شهر است که این جایگاه ها در تأمین سوخت پاک و ارزان قیمت برای شهروندان، مسافرین و رانندگان تاکسی نقش مهم و تعیین کننده ای دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز