خبرگزاری کار ایران

بیدخام خبر داد:

قزوینی‌ها در پویش مردمی نذر سلامت ۳۷۰ میلیون تومان کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۸۷۲

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: در پویش مردمی نذر سلامت ۳۷۰ میلیون تومان توسط شهروندان استان قزوین جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بیدخام در جلسه کمیته اجتماعی به جمع‌آوری ۳۷۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی از سوی خیران در دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کادر درمان و پزشکی کشور هم اکنون به عنوان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، باید این کمک‌های نقدی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

بیدخام اضافه کرد: تعدد شماره حساب‌های اعلامی برای جمع آوری کمک‌های خیران در فضای مجازی باعث می‌شود تا شهروندان دچار سردرگمی شده و نتوانند به نحو مطلوب خدمت رسانی کنند.

وی با بیان اینکه جزیره‌ای عمل کردن در گرفتن کمک خیران نمی‌تواند اهداف بهداشتی و سلامت را به درستی محقق سازد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی به خوبی می‌داند که هم اکنون به چه میزان ماسک و لباس و تجهیزات بهداشتی نیازمند است و باید محور جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه باشد.

این مسئول افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که هم اکنون کادر درمان و پزشکی استان به لباس ضد کرونا و محافظ شیشه‌ای صورت نیاز دارند و باید بین این نیاز‌ها و مطالبات مردمی که فقط به ماسک و دستکش خلاصه می‌شود، تفاوت قائل شد و تولیدات اقلام بهداشتی را از یکدیگر تفکیک کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استاندار اضافه کرد: هم اکنون علاوه بر سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های دیگری نظیر فنی و حرفه‌ای، آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کرده‌اند تا با در اختیار داشتن فضایی از ظرفیت خیران خودشان استفاده کنند.

بیدخام خاطرنشان کرد: تمام مراکزی که به تولید ماسک اقدام می‌کنند باید قبل از هرگونه اقدامی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد و سپس به توزیع و تولید انبوه مبادرت ورزند که برای این کار باید بازدید میدانی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز