خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت دستگاه‌های اجرایی قزوین از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۶۴

دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهادهای انقلابی قزوین بیانیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را صادر کردند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، سپاه صاحب الامر(عج)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین، حوزه‌های علمیه، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت شهرک‌های‌صنعتی، اداره کل ورزش وجوانان، نیروی انتظامی،اداره کل استاندارد،سازمان جهاد کشاورزی، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی از جمله دستگاه هایی هستند که با صدور بیانیه های جداگانه از مردم مومن و ولایتمدار قزوین برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این بیانیه ها آمده است که حضور پرشور، گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای تجدید پیمان با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و اعلام وفاداری به مقام معظم رهبری بوده و به مثابه مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

در این بیانیه ها همچنین با اشاره به همزمانی یوم الله ۲۲ بهمن با اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور این ناجوانمردانه این سردار رشید اسلام بار دیگر محکوم شده است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قزوین ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه از ۲ مسیر شامل میدان میرعماد خیابان نادری میدان آزادی، خیابان پیغمبریه خیابان شهدا و سرپل طالقانی، میدان آزادی خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز