خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

11 واحد تولیدی در قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۵۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از بهره برداری ۱۱ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی مختلف صنعتی استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در افتتاح رسمی واحدهای تولیدی استان، اظهار کرد: از جمله تولیدات این واحدها می‌توان به مقوا و روکش لمینت، انواع کابل مسی، ورق کارتن، جعبه‌های مقوایی، انواع قطعات و روغن خوردرو و سرسیلندرهای خودروهای بنزینی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: سرمایه گذاری انجام شده برای این واحدها سه هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی آنها نیز  ۹۱۲ نفر است.

 خانپور همچنین از کلنگ زنی فاز اول طرح صنعتی مایوان موتور تولید کننده رنگ کار فلزات، رنگ کاری قطعات پلاستیکی خودرو با سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۰ نفر در شهرک صنعتی خرمدشت خبر داد.

وی در ادامه از بهره برداری ۱۳ طرح عمرانی مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: از جمله این طرح ها می‌توان به خط انتقال فشار و شبکه گاز فاز توسعه غربی کاسپین - سبکه توزیع آب فاز توسعه شهرک صنعتی لیا - آسفالت بخشی از بلوارها توسعه غربی کاسپین - شبکه فاضلاب پارک صنعتی لیا و عملیات آماده سازی فاز دو شهرک صنعتی خرمدشت اشاره کرد.

این مسئول بیان کرد: برای اجرای این طرح ها ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در ادامه میزبانی از مسابقات فوتسال بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی) با حضور ۲۴ تیم، نخستین جشنواره شیرینی سنتی و باقلوای قزوین و بازدید همگانی از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین با هدف ترویج فرهنگ کار و تولید و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه های شرکت شهرک های صنعتی قزوین دهه مبارک فجر برشمرد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

در شهرک های صنعتی استان قزوین نزدیک به یک هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز