خبرگزاری کار ایران

در راستای آموزش مفاهیم دینی و قرآنی؛

غرفه ویژه نونهالان در نمایشگاه قرآن کریم قزوین برپا شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۵۲۲

اداره کل بهزیستی استان غرفه ویژه برای نونهالان در دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم قزوین دایر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، غرفه ویژه نونهالان با حضور مهدهای کودک شهرستان قزوین در راستای ارتقای آموزش مفاهیم دینی و قرآنی به نونهالان در مجموعه فرهنگی و آموزشی امام حسن عسگری (ع) در شهرک کوثر برگزار شده است.

دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین از  ۱۱ دی ماه برپا شده و تا ۱۸ این ماه برقرار است و برنامه‌های های متنوع از جمله: قصه گویی، نمایش و بازی های متعدد جهت آموزش برنامه های دینی و قرآنی اجرا می شود.

غرفه آرایی نمایشگاه قرآنی توسط 12 مهد شرکت کننده انجام شده است و این اولین کار گروهی نمایشگاهی با حضور این تعداد از مهدکودک های قزوین در یک غرفه است.

 در این غرفه هر روز 2 مهدکودک در کنار هم با برنامه هایی چون: آموزش قصه خوانی، ساخت کاردستی و نقاشی انجام می شود و هر روز یک مهد کودک برنامه ای را در نوبت صبح ساعت 10 بر روی جایگاه اجرا خواهد کرد.

از تمام مهدکودک‌ها دعوت می‌شود جهت بازدید و استفاده از غرفه در این نمایشگاه حضور یابند.

ساعت بازدید از این نمایشگاه در ساعات 9 الی 13 و 15 الی 20 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز