خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار سه روستای الموت غربی صاحب آب شرب شدند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۷۵۵

سه روستای چنگال وش، علندر و بازرگاه از توابع بخش الموت غربی روز شنبه برای اولین بار از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسم افتتاح طرح آب رسانی به این سه روستا، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، سردار پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، محمد شفیعی فرماندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

با افتتاح این طرح که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار اجرا شده، هم اکنون ساکنان این روستا از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

داراب بیرانوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در خصوص این طرح گفت: چهار هزار و ۸۰۰ متر شبکه توزیع و ۷۵۰ متر خط انتقال برای آب رسانی به این سه روستا اجرا گردید و ۲ چاه و مخزن ۱۰۰ متر مکعبی نیز برای آن احداث شد.  

سرهنگ پاسدار حمزه برین جانشین قرارگاه پشتیبانی سپاه صاحب الامر نیز در این خصوص گفت: برآورد شرکت آب و فاضلاب استان برای احداث این طرح ۶۵۰ میلیون تومان بوده که قرارگاه پیشرفت و آبادانی با ۴۰ میلیون تومان صرفه جویی، آن را با ۶۱۰ میلیون تومان تکمیل کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز