خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب قزوین خبر داد:

شناسایی 820 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۸۷

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شناسایی 820 انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در مناطق روستایی استان در سال 1397 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، داراب بیرنوندی روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد 703 انشعاب پس از طی مراحل قانونی و اخذ جرایم مربوط به انشعاب مجاز تبدیل و سایر انشعابات غیر مجاز نیز به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی مخاطرات انشعاب غیر مجاز را شامل افت فشار آب، امکان بروز آلودگی در شبکه و در نهایت نارضایتی مردم دانست و خواستار حساسیت بیشتر و برخورد مردم شریف با این مساله و اعاده حقوق دولت و ملت در این زمینه شد.

این مسئول اضافه کرد: مردم استان در صورت مشاهده انشعاب غیر مجاز آب می توانند مراتب را در تماس با شماره 122 در شهر و شماره 1523 در روستا اعلام کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان قزوین نیز در این خصوص گفت: تا پایان سال گذشته 187 روستای شهرستان قزوین با 40 هزار مشترک تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار گرفته و از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

بهروز نقدی بازنشین افزود: تا پایان سال 97 ، 9 مجتمع آبرسانی شامل 76 روستا اجرا و به بهره برداری رسیده و چهار مجتمع شامل 74 روستای شهرستان در حال اجرا هستند.

وی اضافه کرد:هم اینک شبکه‌های جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در چهار روستای شهرستان در حال اجرا بوده که از این بین طرح فاضلاب روستای طزرکش به پایان رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز