خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی‌شهرداری قزوین خبرداد:

جابجایی زائرین قزوینی اربعین با 70 دستگاه اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۹۱

۷۰ دستگاه اتوبوس از شهرداری قزوین برای جا به جایی زائران به مرز مهران اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین سه شنبه شب در جلسه علنی صحن شورا در خصوص اقدامات انجام شده برای جا به جایی زائران، افزود: در سال گذشته حدود ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی برای حضور در مراسم اربعین از کشور خارج شدند که شهرداری قزوین مسئولیت این جابه جایی‌ها را در مرز مهران عهده دار بود.

محمد حسن ایرانخواه اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال با توجه به حذف روادید تعداد زائران اربعین حسینی با افزایش قابل توجه به بیش از سه و نیم میلیون نفر برسد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: ساماندهی و جا به جایی زائران در مرز مهران به شهرداری قزوین واگذار شده و در مجموع پیش‌بینی می‌شود ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در چهار مرز مهران، خسروی، چزابه و شلمچه کار جابه جایی زائران اربعین حسینی را انجام دهند.

اعضای شورا در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین بر ضرورت ساماندهی ترافیک در روزهای خاص سال همانند ایام بازگشایی مدارس تاکید کردند.

همچنین تسریع در انتخاب شهردار، تعیین تکلیف وضعیت ادامه پل امام رضا(ع) و اراضی عظیم زاده و برطرف کردن مشکلات تراکم ساختمانی در برخی مناطق شهر از دیگر موضوعاتی بود که اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بر سر آن بحث و تبادل نظر کردند.

ضرورت توجه به تملک طرح کمربندی شرق و اطلاع رسانی شفاف عملکرد شهرداری، توجه به بناهای تاریخی همانند حمام بلور و خانه امام جمعه شهیدی و طرح تعیین تکلیف تشکیل کمیسیون مستقل ورزش از جمله مباحث مطرح شده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز