خبرگزاری کار ایران

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

ترافیک تبریز بلای جان بیماران شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۳۸

ترافیک سنگین محدوده مرکزی شهر به ویژه در مراکز و خیابان‌های منتهی به مراکز درمانی و پزشکی در ساعات اوج ترافیک باعثبلاتکلیفی و سردرگمی شهروندان به ویژه بیماران اورژانسی و در مسیرهای بیمارستان‌های شهید مدنی و امام رضا(ع) شده و برای رفع این مشکل شهرداری تبریز ناگزیر از اجرای طرح‌های تعریض و مسیرگشایی و یا دوبانده کردن برخی مسیرهای اینچنینی است.

ایلنا: نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز از وضعیت نامناسب ترافیک شهری تبریز انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محدثگفت: وضعیت موجود ترافیک خیابان‌های تبریز به ویژه در مناطق و محدوده مرکزی شهر بلای جان بیماران شده و باید نسبت به حل این معضل چاره اندیشی شود.
وی افزود: ترافیک سنگین محدوده مرکزی شهر به ویژه در مراکز و خیابان‌های منتهی به مراکز درمانی و پزشکی در ساعات اوج ترافیک باعثبلاتکلیفی و سردرگمی شهروندان به ویژه بیماران اورژانسی و در مسیرهای بیمارستان‌های شهید مدنی و امام رضا(ع) شده و برای رفع این مشکل شهرداری تبریز ناگزیر از اجرای طرح‌های تعریض و مسیرگشایی و یا دوبانده کردن برخی مسیرهای اینچنینی است.
وی افزود: در ضلع شرقی خیابان دانشگاه محوطه‌ای خالی وجود دارد که می‌توان با الحاق آن به خیابان اصلی مشکل ترافیک این مسیر را مرتفع کرد.
نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال حجم بالای تردد دانشجویان دانشگاه تبریز در این مسیر در برخی ساعات پرتردد را مشکل دیگر مسیر دانست و خواستار چاره اندیشی در این خصوص شد.
وی در خاتمه خواستار همکاری و مشارکت دانشگاه تبریز و شهرداری برای اجرای طرح دوبانده کردن و تعریض مسیر خیابان دانشگاه به عنوان اصلیترین راه کار پیشنهادی برای رفع معضل ترافیک در این مسیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز