خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

ذهن و فکرمان را برای خدمت به مردم معطوف می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۲۵۷

فرماندار شهرستان آبیک گفت: به مردم قول می‌دهیم تمام ذهن و فکرمان را معطوف به خدمتگزاری آنان کنیم تا پرچم سه رنگ ایران برافراشته بماند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح شهرستان آبیک که در میدان صبحگاه آمادگاه اصلی و عمومی این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: به یُمن رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی در تمام جغرافیای سیاسی دنیا به ویژه معادلات خاورمیانه، جایگاه شایسته و بایسته‌ای دارد.

وی افزود: با خودباوری، خوداتکایی و اعتماد به نفس در زمینه‌های نظامی، علمی و فناوری به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم که ماحصل هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: در سال 1340 که امریکایی‌ها در ایران مستشار بودند و مسئولیت‌های دیگری داشتند، حق توحش دریافت می‌کردند اما امروز ایران در اقتدار کامل قرار دارد.

احمدپور اضافه کرد: امروز عزت و اقتدار ایران به جایی رسیده که در معادلات خاورمیانه حرف اول و آخر را می‌زند که بیانگر اقتدار و عزت به نفس جمهوری اسلامی و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس و ایمان به باورها و داشته‌هایمان است.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تجدید با شهدا، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به مردم قول می‌دهیم تمام ذهن و فکرمان را معطوف به خدمتگزاری آنان کنیم تا پرچم سه رنگ ایران برافراشته بماند و کسی جرأت تهدید و گوشه چشمی به کشور و ملت نداشته باشد.

نیروهای مسلح مشتاقانه در انتظار شهادت هستند

سرهنگ اصغر کرمی فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک هم در این مراسم با اشاره به حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام در میدان صبحگاه گفت: شهدا رزمندگان دلاوری بودند که به خاطر اسلام و قرآن و وطن از همه هستی و زندگی خود گذشتند که امروز ما به وجود نعمت خود مزین کرده‌اند.

وی افزود: نیروهای مسلح شهرستان آبیک، دلاورمردان و سرو قامتانی هستند که سربازان امام زمان (عج) هستند و مشتاقانه در انتظار شهادت هستند.

اجرای حرکات رزمی، نواختن مارش نظامی، برافراشتم پرچم مقدس جمهوری اسلامی  و گلباران پیکر مطهر دو شهید گمنام توسط یک فروند بالگرد پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک از برنامه‌های جنبی صبحگاه نیروهای مسلح این شهرستان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز