خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور مالیاتی قزوین:

مبارزه با پولشویی و سوءاستفاده از کارت های بازرگانی در دستور قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۸۰

مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مبارزه با پولشویی و سوءاستفاده از کارت های بازرگانی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل امور مالیاتی قزوین روز چهارشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در این پرونده‌ها مورد پیگرد قضایی هستند و تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال از این مبلغ وصول شده است.

مصطفی پورامیدی افزود: رقم اصلی مطالبات مالیاتی در این پرونده‌ها هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بوده که به علت انباشت بدهی و جرائم افزایش یافته و پرونده‌های آن به دستگاه قضایی ارسال شده است.  

وی مبارزه با فرار مالیاتی، پولشویی و سوء استفاده از کارت‌های بازرگانی را از مهمترین وظایف اداره کل مالیاتی دانست و اظهار داشت: لازم است که کارگروه ویژه‌ای متشکل از قضات، نمایندگان اداره کل اطلاعات، گمرک، بانک مرکزی، صنعت و معدن و نماینده سازمان امور مالیاتی در استان پیگیر این موارد باشند و شعبه‌ای قضایی خاصی نیز برای آنها تشکیل شود.

مدیرکل امور مالیاتی قزوین خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی در هنگام صدور کارت بازرگانی باید دقت کند که اهلیت افراد احراز شود تا هرکسی نتواند به راحتی این کارت‌ها را دریافت کرده و مرتکب فرار مالیاتی شوند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز