خبرگزاری کار ایران

بعدازظهر امروز صورت گرفت؛

افتتاح ساختمان سالن آموزشی چند منظوره یاسین شبکه بهداشت آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۴۴

طی مراسمی و با حضور مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک ساختمان سالن آموزشی چند منظوره یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، با حضور حمیدرضا نجاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، حجت الاسلام سیدمحمدحسینی میرامینی امام‌جمعه شهرستان آبیک، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان شهرستان ساختمان سالن آموزشی چند منظوره یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک شامل دو سالن اجتماعات و همایش‌ها در زمینی به مساحت 230 مترمربع و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

محسن چیت سازان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در این مراسم اظهار کرد: از ماموریت‌های مهم شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک، ارائه مباحث آموزشی به مخاطبان مختلف است.

وی افزود: حدود یک سال است که اجرای مجموعه‌های متفاوت در حال انجام است که ساختمان سالن آموزشی چند منظوره یاسین یکی از این مجموعه‌ها است و مکمل ساختمان آینده ستاد شبکه بهداشت و درمان خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: مکانی که ساختمان سالن آموزشی چند منظوره یاسین احداث شده، ساختمان کانکسی 70 متری بوده که پایگاه شهری شماره دو بوده و خدمات به مردم با سختی ارائه می‌شد و برای کارکنان شبکه بهداشت و درمان هم دشوار بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با ساخت این ساختمان، کانکس به مرکز جامع خدمات بیاضیان به عنوان انبار دارویی انتقال یافت.

چیت سازان تصریح کرد: یکی از ساختمان های بلااستفاده شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک به پایگاه شماره دو شهری تبدیل شد.

وی بر تسریع در فراهم آوردن بسترهای لازم برای ساخت ساختمان ستاد بهداشت و درمان تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز