خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد؛

برنده فراخوان واگذاری بیمارستان شهدای آبیک مشخص شد/ راه‌اندازی بیمارستان تا پایان پاییز

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۲۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به مشخص شدن برنده فراخوان واگذاری بیمارستان شهدای شهرستان آبیک گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان پاییز این بیمارستان راه‌اندازی کامل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر مهرام در جلسه بررسی آخرین وضعیت راه اندازی بیمارستان شهدای آبیک اظهار کرد: واگذاری بیمارستان شهدای آبیک به بخش خصوصی راه عاقلانه و منطقی بود که انتخاب شد و چند ماه طول کشید تا اسناد را برای فراخوان بزنیم که مزایده آن برگزار و برنده هم مشخص و به شرکت برنده ابلاغ شده است.

وی افزود: شرکت برنده بیمارستان شهدای آبیک باید به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مراجعه کند تا تضامینی را ارائه دهد؛ در حالی که دانشگاه علوم پزشکی هم باید فضاهایی را در بیمارستان آماده کند و تغییراتی باید صورت گیرد که انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: قول تامین نیروی پزشک متخصص برای بیمارستان شهدای آبیک از سوی معاون درمان وزارت بهداشت داده شده؛ تامین 40 نیرو و پرداخت حقوق آنها هم در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار دارد و بخش قابل توجهی از تجهیزات بیمارستان هم از سوی دانشگاه تامین می‌شود.

مهرام اضافه کرد: شرکت برنده بیمارستان شهدای آبیک باید سود هم ببرد در حالی که شرط قرارداد دانشگاه علوم پزشکی قزوین با شرکت برنده در اسناد مناقصه، ارائه خدمات با کیفیت به مردم با تعرفه دولتی و ارزان است؛ از سویی تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار شرکت قرار داده می‌شود و باید فضا و تجهیزات را سالم به دانشگاه بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: اگر با مانع و گره‌ای در طی پروسه روند اداری شرکت برنده برای فعالیت در بیمارستان شهدای آبیک مواجه نشویم، پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر پاییز این بیمارستان راه‌اندازی شود گرچه در آینده نزدیک دستگاه‌های جدید و نو جایگزین دستگاه‌های فعلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با ارائه خدمت بخش خصوصی به بیمارستان شهدای آبیک، حدود 30 درصد صرفه و صلاح به همراه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مطرح کرد: تا پایان پاییز باید نسبت به آوردن تضامین از سوی شرکت برنده شده فراخوان واگذاری بیمارستان شهدا، صورت جلسه بیمارستان، آماده‌سازی فضای فیزیکی و استقرار تجهیزات و نصب دستگاه‌ها، تامین نیروی انسانی، تهیه  کم و کسری‌های تجهیزات بیمارستان، تامین پزشک متخصص اقدام شود تا به بیمارگیری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز