خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

راه اندازی بیمارستان باشت از مراجعه 70 درصد بیماران به استان‌های همجوار جلوگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۴۷

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت بیمارستان 32 تختخوابه شهرستان باشت، تاکید کرد که با افتتاح این بیمارستان دیگر نیازی به اعزام و یا حضور حدود 70 درصد از بیماران و همراهان آنان به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار نیست.

به‌گزارش ایلنا از باشت، امین‌الله بابوئی در بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان‌گفت: برای بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت که در سه طبقه شامل زیر زمین، همکف و طبقه اول با زیربنایی بیش از چهار هزار و 275 متر مربع، بخش‌های تخصصی کودکان، زنان و زایمان، داخلی،جراحی، اورژانس و 2 اتاق عمل در نظر گرفته شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت و تاسیسات این بیمارستان که کلنگزنی آن سال 92 انجام گرفته را بیش از 24 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد:‌ این اعتبار از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

​معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت اجرای این بیمارستان در شهرستان باشت، تاکید کرد: با افتتاح این بیمارستان، حدود 70 درصد از بیماران این شهرستان دیگر نیاز به مراجعه به شهرستانها و استان های همجوار نخواهند داشت.

به‌گزارش ایلنا، شهرستان باشت از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود 120 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز