خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

بیمارستان سجادیه را ما تعطیل نکردیم/ با رویکرد بی‌طرفی سیاسی فعالیت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۷۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بیمارستان سجادیه ما را تعطیل نکردیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر مهرام روز پنجشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران استان قزوین که در دفتر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بنده به مدت پنج سال و ۵ روز است که در این سمت هستم و هر کاری که قابلیت انجام داشته را با سختی انجام داده ایم.

وی افزود: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین بزرگترین پروژه در حال اجراست که با وجود مشکلات به کار خود ادامه می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: بیمارستان سجادیه را ما تعطیل نکردیم و به دلایل سیاسی و ایجاد شبهه‌ها و روند بروکراسی اداری پروژه عملا متوقف شد؛ اما در حال حاضر از طرف همین گروه محل دیگری برای این بیمارستان درنظر گرفته شده و در حال اخذ مجوزهای لازم هستند.  

بیمارستان سجادیه را ما تعطیل نکردیم/ با رویکرد بی‌طرفی سیاسی فعالیت می‌کنیم

مهرام بیان کرد: ساختمان مرکز رادیوتراپی در شرایط بسیار سخت در حال اتمام است و دستگاه پیشرفته‌ای تهیه شده به مبلغ ۱۱/۵میلیارد تومان آماده شده و ساختمان نیمه آماده است و دستگاه اول وارد کشور شده است و مانعی در کار نداریم و تمام سختی ها را پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه کرد: دستگاه دوم با تاخیر چندماه دیگر وارد کشور می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: استان قزوین سیاست زده است و چند اتفاق نامناسب از جمله پررنگ بودن نگرش‌های سیاسی در استان بر سایر حوزه‌ها تاثیر گذاشته و سیاست ها کمکی به حل مشکلات مردم نمی کند.

مهرام یادآور شد: در انجام امور استان نباید سرگرم بازی بومی و غیربومی شد، چرا که افراد مختلفی که غیربومی نیز نیستند برای استان فعالیت‌های قابل توجهی انجام می‌دهند و ما تمام بازی ها را کنار گذاشتیم و با رویکرد بی طرفانه سیاسی فعالیت می کنیم.

وی مطرح کرد: مشکلاتی همچون مشکلات حوزه علوم پزشکی و سلامت از مشکلات سطح کشور ناشی می‌شود که از جمله آن می‌توان به نارضایتی پرسنل، مطرح کردن فرار مالیاتی و حقوق نجومی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: ادعا نمی کنم که در روند فعالیت هایمان کوتاهی نگرفته باشد؛ اما اگر کوتاهی هایی که وجود دارد منشا آن، تصمیمات کشوری و تحریم هایی است که اجازه تعمیر به برخی دستگاه ها را نمی دهد.

مهرام گفت: در این چند سال در حد توان برای توسعه استان فعالیت کرده ایم.

گفتنی است در پایان این نشست، از خبرنگاران حوزه سلامت استان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز