خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین در بازدید از ایلنا:

هویت شهرستان قزوین مد نظر خبرنگاران قرار گیرد/ مسئولان پاسخگوی قلم به دستان باشند

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۱۹

فرماندار شهرستان قزوین گفت: از رسانه‌های استان قزوین درخواست می‌شود هویت شهرستان قزوین را مدنظر داشته باشند تا تحت شعاع ادارات کل و استانداری قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی به همراه امیر جعفرزادگان بخشدار بخش مرکزی قزوین در دیدار با سرپرست خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین و خبرنگاران و عکاسان این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: قلم خبرنگار برای جامعه سازنده است و اگر تعهد نداشته باشد به سمت تهدید و تخریب جامعه پیش می‌رود.

وی افزود: قلم خبرنگاری که تعهد داشته باشد برای سازندگی جامعه اثرگذار بوده و امیدواری را به بدنه جامعه تزریق می‌کند و امید در دل‌ها شکوفا و زنده می‌شود.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: عامه خبرنگاران استان قزوین از تعهد برخوردار هستند و تعداد خبرنگارانی که تعهد ندارند و قلم‌فرسایی می‌کنند، بسیار انگشت‌شمار است.

شفیعی اضافه کرد: مسئولان وظیفه دارند و باید احساس تکلیف کنند که پاسخگوی قلم به دستان با پرسش‌های به حق باشند؛ از سویی خبرنگاران باید با تعامل، هفکری و همدلی در رفع مشکلات و انتظارات مردم گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های استان قزوین درخواست می‌شود هویت شهرستان قزوین را مدنظر داشته باشند تا تحت شعاع ادارات کل و استانداری قرار نگیرد.

این مسئول بیان کرد: فرمانداری شهرستان قزوین توانایی حل مشکلات را دارد و لازم است مشکلات به سمت استانداری و ادارات کل سوق نیابد؛ باید مسئولان در جایگاه استانی تصمیم بگیرند تا کمتر درگیر مشکلات شهرستان قزوین شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز