خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور مطرح کرد؛

ضرورت توجه بیشتر به رسانه و فضای سایبری و مجازی/ الزام دستگاه‌های اجرایی به رعایت زیرساخت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۵۸

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور توجه به رسانه، فضای سایبر و مجازی را ضروری دانست و گفت: تهدیدات آینده کشور بیشتر در این حوزه است و باید به این مقوله‌ها بیشتر توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معاون پدافند غیرعامل کشور در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین اظهار داشت: بسیاری از زیرساخت‌ها طی ۵۰ سال گذشته در کشور ایجاد شده اند که در آنها موضوع پدافند غیرعامل رعایت نشده است.

وی افزود: هم اینک موضوع پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های در دست مطالعه و اجرا مورد توجه قرار گرفته و دستگاه‌های اجرایی و متولی نسبت به رعایت آنها ملزم و متعهد هستند.

این مسئول اضافه کرد: کشور ایران همواره با تهدیدات طبیعی، سخت و نیمه سخت مواجه بوده است ولی به‌رغم این تهدیدات خیلی دیر برای راه اندازی سازمان پدافند غیرعامل در کشور اقدام شد.

معاون پدافند غیرعامل کشور افزود: با وجود نوپا بودن سازمان پدافند غیرعامل در کشور اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است و دستگاه‌ها نیز توجه ویژه ای به این حوزه دارند.

این مسئول اضافه کرد: امروزه حوزه تهدیدات پدافند غیر عامل از فیزیکی به غیر فیزیکی تغییر یافته و شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبر به یک تهدید برای جامعه تبدیل شده اند و باید روش‌های صحیح استفاده از آنها بررسی شود.

معاون پدافند غیرعامل کشور افزود: باید به رسانه، فضای سایبر و مجازی بیشتر توجه کرد چون تهدیدات آینده کشور بیشتر در این حوزه است و باید با انسجام فکری راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمنان را در این حوزه مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: در استان قزوین از نظر پدافند غیر عامل آموزش‌های خوبی به مجریان و متولیان داده شده است و نگرانی خاصی در این حوزه وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز