خبرگزاری کار ایران

در جشنواره ۷ هنر آبیک صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه عکس و مجسمه/ تجلیل از هنرمندان و خبرنگارن فعال در حوزه هنر

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۲۱۵

در حاشیه دومین جشنواره هفت هنر شهرستان آبیک، نمایشگاه عکس و مجسمه افتتاح شد و هنرمندان و اصحاب رسانه فعال در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان آبیک تجلیل شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، دومین جشنواره هفت هنر شهرستان آبیک شامگاه چهارشنبه با حضور نمایندگان مجلس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و معاونان این اداره کل، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، شهرام احمدپور و دیگر مسئولان این شهرستان و همچنین جمعی از هنرمندان در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد.

با حضور مسئولان نمایشگاه عکس و مجسمه آثار تک‌زارع از هنرمندان شهرستان آبیک افتتاح شد و مسئولان از کتابت بداهه خوشنویسان این شهرستان به ویژه استاد مصطفی عابدینی از اساتید مطرح خوشنویس کشور بازدید کردند.

در پایان جشنواره هفت هنر از پارسا رسولی نماینده صداوسیما، سیدفرهاد حسینی دبیر خبر اجتماعی خبرگزاری آریا، مدیر مسئول نشریه آبیک فردا و دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک و همچنین هاجر عبداللهی خبرنگار ایلنا و عضو شورای رسانه این شهرستان به عنوان اصحاب رسانه فعال در حوزه فرهنگ و هنر تجلیل شد.

همچنین در این جشنواره از «ناصر مجرد ایرانی» از شاگردان استاد بنان، سیدیحیی عرشیها از اساتید هنر عکاسی، روسای انجمن‌ها و کانون‌های هنری ارشاد و دیگر هنرمندان تجلیل به عمل آمد.

در این جشنواره، از نشریه اقدامات 40 ساله در شهرستان آبیک رونمایی شد که در آینده به صورت کتاب به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز